×
×

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان
تحت پوشش بیمه اجتماعی۴۲۰۰مددجو

  • کد نوشته: 15160
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۴
  • ۰
  • با همکاری و تعامل کمیته امداد استان گلستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، ۴۲۰۰ مددجوی گلستانی از خدمات این صندوق برخوردار می‌شوند.
    تحت پوشش بیمه اجتماعی۴۲۰۰مددجو
  • تبلیغ هدفمند

    با همکاری و تعامل کمیته امداد استان گلستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، ۴۲۰۰ مددجوی گلستانی از خدمات این صندوق برخوردار می‌شوند.

     به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مددجویان روستایی و عشایر در بازه سنی ۱۸ تا  کمتر از۵۰ سال با اولویت زنان سرپرست خانوار دارای طرح اشتغال، از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شامل بیمه ازکارافتادگی، بازنشستگی و فوت بهره مند می‌شوند.

    وی با اشاره به اهداف مشترک کمیته امداد و صندوق بیمه روستائیان برای ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه، افزود: در حال حاضر ۱۸۰۰ نفر از خدمات این صندوق بهره می‌برند که با تعامل صورت گرفته ، ۴۲۰۰ مددجوی گلستانی نیز به اعضای صندوق بیمه روستائیان اضافه می‌شوند.

    تحت پوشش بیمه اجتماعی۴۲۰۰مددجو
    تحت پوشش بیمه اجتماعی۴۲۰۰مددجو

     بابایی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، روستائیان و عشایر را سرمایه‌های انقلاب دانست و تاکید کرد: خدمت‌رسانی به این افراد که همواره در صف اول دفاع از آرمان‌های نظام قرار دارند، موجب افتخار برای هر دو نهاد صندوق بیمه روستائیان و کمیته امداد است.

    لازم بذکراست،عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با دانیال پولادوند، مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان وعشایر گلستان در این دیدار با هدف استفاده از ظرفیت های فی مابین برای کمک به اقشار نیازمند ومحروم روستائی وعشایر بویژه درزمینه ایجاد اشتغال پایدار و برخورداری از مزایا و تعهدات بلندمدت بیمه‌های اجتماعی برای مددجویان تحت حمایت تعامل و گفتگو کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *