×
×

رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی
ثبت۸.۳میلی‌متر باران درقصر قجر

  • کد نوشته: 15187
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۴
  • ۰
  • رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸.۳ میلی‌متر باران در ایستگاه روستای «قصر قجر» شهرستان بجنورد به ثبت رسید که بیشترین میزان بارندگی استان را به خود اختصاص داده است.
    ثبت۸.۳میلی‌متر باران درقصر قجر
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸.۳ میلی‌متر باران در ایستگاه روستای «قصر قجر» شهرستان بجنورد به ثبت رسید که بیشترین میزان بارندگی استان را به خود اختصاص داده است.

    مهری هاشمی دوین اظهار داشت: در شبانه روز گذشته در ایستگاه ناوه بجنورد نیز ۷.۴ و در ایستگاه مهمانک شهرستان مانه و سملقان ۵.۴ میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

    وی با بیان اینکه در مرکز استان هم میزان بارندگی ثبت شده ۱.۶ میلی متر بوده است، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته بارش برف در ایستگاه های هواشناسی استان ثبت نشده است.

    وی گفت: سامانه بارشی از عصر دیروز استان را تحت تاثیر قرار داده است که امروز به تدریج از استان خارج می شود و با خروج آن، دمای هوا در نقاط مختلف تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

    هاشمی دوین اظهار داشت: در شبانه روز گذشته فاروج با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین و اسفراین با بیشینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد، گرم ترین نقطه استان بوده است.

    رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای هوای بجنورد ۲ درجه و بیشینه آن ۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

    میانگین بارندگی سالانه در استان خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *