×
×

شهردار منطقه یک بجنورد
حمایت ازساخت‌وسازدربافت فرسوده

  • کد نوشته: 15195
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۴
  • ۰
  • شهردار منطقه یک بجنورد گفت: ساکنان و سازندگان برای ساخت و ساز در بافت فرسوده هسته مرکزی این شهر بسته‌های تشویقی دریافت می‌کنند.
    حمایت ازساخت‌وسازدربافت فرسوده
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار منطقه یک بجنورد گفت: ساکنان و سازندگان برای ساخت و ساز در بافت فرسوده هسته مرکزی این شهر بسته‌های تشویقی دریافت می‌کنند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری، قربان عمارلو روز سه شنبه اظهار داشت: مشوق های ساخت و ساز در بافت فرسوده، شامل مواردی چون تراکم، سطح اشغال و نیز تسریع در دریافت پروانه ساختمانی و مجوزهای لازم برای اجرای پروژه های ساختمانی است.

    وی افزود: شهر بجنورد، ۱۵۴ هکتار بافت فرسوده دارد که گستره آن در خیابان امام خمینی (ره) از چهار باسکول تا میدان فردوسی، در خیابان امیریه از میدان فردوسی تا چهار راه تختی، در ۳۲ متری شهدا از محل چهارراه تختی تا چهارراه خیام، در خیابان ۱۷ شهریور از محل چهارراه ۱۷ شهریور تا چهارراه باسکول است.

    عمارلو گفت: سکونت شهروندان در بافت فرسوده، یکی از دغدغه های مدیریت شهری است زیرا این بافت ناکارآمد و فرسوده در زمان وقوع بحران، تهدیدی جدی برای شهر محسوب می شود.

    حمایت ازساخت‌وسازدربافت فرسوده
    حمایت ازساخت‌وسازدربافت فرسوده

    شهردار منطقه یک بجنورد افزود: ساکنان بافت فرسوده با مشکلات و مسائل اجتماعی و کالبدی روبه رو هستند و نوسازی این بافت، باید با رویکرد و لحاظ مسائل اجتماعی و فرهنگی انجام شود.

    مسوولان امر ساخت و ساز معتقدند که واگذار نشدن کار احیا و نوسازی بافت فرسوده شهری به مردم، سبب تاخیر و کندی در نوسازی این بافت شهری شده است.

    شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *