×
×

شهردار اسفراین
محکومیت به تامین اقلام بهداشتی

  • کد نوشته: 15232
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۵
  • ۰
  • شهردار اسفراین از تامین اقلام بهداشتی برای حمل و نقل عمومی شهری توسط 2 راننده متخلف را کمیته انضباطی تاکسی‌های درون شهری اسفراین صادر کرده خبر داد.
    محکومیت به تامین اقلام بهداشتی
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار اسفراین از تامین اقلام بهداشتی برای حمل و نقل عمومی شهری توسط ۲ راننده متخلف را کمیته انضباطی تاکسی‌های درون شهری اسفراین صادر کرده خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محسن لعل قادری اظهار داشت: احکام رانندگان متخلف با موضوع عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نرخ کرایه مصوب ایام کرونا در نشست کمیته انضباطی تاکسی های عمومی درون شهری با بررسی پرونده پنج تخلف صادر شده است.

    لعل قادری با اشاره به این موضوع افزود: اعضای کمیته انضباطی تاکسی های عمومی درون شهری برای سه راننده متخلف برای بار نخست تذکر کتبی صادر و ۲ راننده دیگر را نیز به پرداخت جریمه نقدی و صرف هزینه آن برای خرید و توزیع اقلام بهداشتی در میان رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری اسفراین ملزم کردند.

    در حال حاضر در اسفراین حدود۷۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری فعالیت دارند که ۲۴۵ تاکسی در بخش حمل و نقل عمومی و مابقی به عنوان تاکسی تلفنی در حال فعالیت هستند.

    اسفراین مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری، به عنوان سومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرارد دارد و از بیش از  یک ماه گذشته در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد و از اول آذرماه بر اساس مصوبه مقابله با کرونا اکنون رده های شغلی ۲، ۳ و ۴ درآن تعطیل و ورود افراد غیر بومی و خروج افراد بومی به سایر نقاط به مدت دو هفته ممنوع شده است.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *