×
×

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا
آمادگی ساخت پروژه راه بجنورد-میامی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

  • کد نوشته: 15285
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۵
  • ۰
  • فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: لازمه پیوند در جهت احداث محور فوق فراهم شدن مقدمات کار بوده چرا که قرارگاه خاتم الانبیا آمادگی کامل را در جهت تکمیل و اجرای پروژه راه بجنورد- میامی دارد. به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار سرتیپ دوم سعید محمد روز چهارشنبه در بازدید از پروژه راه بجنورد- میامی به خبرنگاران […]

    آمادگی ساخت پروژه راه بجنورد-میامی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: لازمه پیوند در جهت احداث محور فوق فراهم شدن مقدمات کار بوده چرا که قرارگاه خاتم الانبیا آمادگی کامل را در جهت تکمیل و اجرای پروژه راه بجنورد- میامی دارد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار سرتیپ دوم سعید محمد روز چهارشنبه در بازدید از پروژه راه بجنورد- میامی به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرین مردم خراسان شمالی تکمیل این پروژه مهم در جهت ارتباط با راه های اصلی کشور و پایتخت است.

    وی  در این ارتباط افزود: براساس بررسی ها و برنامه ریزی های انجام شده، در مدت سه ماه آینده وضعیت قراردادی آن بوسیله وزرات راه و شهرسازی کشور مشخص خواهد شد، به گونه ای که با مشخص شدن وضعیت قرارداد و انجام فرایندهای اداری این پروژه، قرارگاه خاتم به آرزوی دیرین مردم این استان جامه عمل خواهد پوشاند.

    استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های عمرانی همیشه دارای سرعت عمل بوده، افزود: در سفر سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به استان، تفاهم نامه چندین هزار میلیاردی در حوزه های مسکن، راه آهن،  کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی راز و جرگلان و ده ها طرح دیگر که باعث ارتقای و توسعه این خطه از کشور خواهد شد، منعقد می شود.

    محمدعلی شجاعی در این خصوص گفت: همچنین در حوزه توسعه صنعت و معدن استان نیز قراردادی منعقد خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز اظهار داشت:  طبق برآوردهای صورت گرفته اجرای پروژه راه بجنورد به میامی، سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

    سیدعبدالمجید نژادصفوی افزود: ۸۵ کیلومتر از مسیر ۲۶۰ کیلومتری پروژه راهسازی بجنورد-میامی تاکنون، مورد بهره برداری گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه بزودی اگهی مزایده انتخاب پیمانکار منتشر خواهدشد افزود: ۱۲ کیلومتر از این محور در ۲ قطعه ۶ کیلومتری به مناقصه رفته است.

    وی با اشاره به این موضوع گفت: ساخت ۵۹ کیلومتر از این مسیر در دست پیمانکار است و به وسیله شرکت توس مسیر در حال اجرا است که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    نژادصفوی اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده، اجرای هرکیلومتر راه در این محور حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

    از دیگر برنامه های سردار سعید محمد در سفری یک روزه به خراسان شمالی، علاوه بر بازدید از پروژه راه بجنورد- میامی، بازدید از طرح ها و پروژها در اسفراین و کلنگ زنی احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی رازوجرگلان است.

    خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور، ۱.۷ درصد از گستره کشور را دارد که از شمال با جمهوری ترکمنستان از جنوب و شرق با استان خراسان رضوی و از غرب به استان های گلستان و سمنان محدود می شود.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *