×
×

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان
تخصیص اعتبار۱۵۰میلیاردی صندوق توسعه ملی به منابع طبیعی

  • کد نوشته: 15305
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این ارتباط گفت: از محل صندوق توسعه ملی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتباردر جهت اجرای طرح‌های منابع طبیعی این استان اختصاص یافت.
    تخصیص اعتبار۱۵۰میلیاردی صندوق توسعه ملی به منابع طبیعی
  • تبلیغ هدفمند

     معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این ارتباط گفت: از محل صندوق توسعه ملی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتباردر جهت اجرای طرح‌های منابع طبیعی این استان اختصاص یافت.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عبدالرحیم لطفی در این خصوص اظهار داشت: اعتبار فوق با هدف ضرورت تقویت منابع آبی و اجرای طرحهای آبخیزداری در گلستان تخصیص یافته که طی دو روز گذشته ابلاغ گردیده است.

    وی در خصوص اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی مصوبه سالجاری در طرح حوزه منابع طبیعی از محل صندوق توسعه ملی گفت: تا بدین لحظه ۴۱ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

    وی در این خصوص اضافه کرد: اکنون ۱۷۹ پروژه عمرانی در حوزه منابع طبیعی استان گلستان در دست اجراست که ۱۶۱ مورد در حوزه آبخیزداری، ۱۴ طرح اصلاح و احیای مراتع و چهار پروژه جنگلداری است.

    لطفی ادامه با اشاره به این موضوع ادامه داد: طرح‌های آبخیزداری گلستان در ۱۵ حوزه آبخیز شامل احداث بندهای خاکی، سازه های سرشاخه گیر، کنترل رسوب سنگی ملاتی، پخش سیلاب و اصلاح مناطق تخریب شده ناشی از سیلاب است که بیشتر از حجم سال قبل و نشان دهنده توجه دولت به طرحهای زیرساختی است.

    تخصیص اعتبار۱۵۰میلیاردی صندوق توسعه ملی به منابع طبیعی
    تخصیص اعتبار۱۵۰میلیاردی صندوق توسعه ملی به منابع طبیعی

    وی اهمیت تخصیص اعتبارات فوق و اجرای پروژه های مرتبط با آن را را جدای از ذخیره سازی منابع طبیعی دانست و گفت: مقابله با سیلاب‌های مخرب استان گلستان بعنوان منطقه مستعد بروز سیلاب است.

    معاون اداره کل منابع طبیعی گلستان از پیگیری، همراهی و حمایت استاندار و نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از طرحهای حوزه منابع طبیعی استان قدردانی کرد.

    تاکنون در یک میلیون و ۱۵۰ هزار هکتار مطالعه آبخیزداری صورت گرفته و در بیش از ۶۵۰ هزار هکتار عملیات مربوطه به انجام رسیده است.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *