×
×

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه
نیمه‌کاره ماندن۱۲۰۰پروژه درکرمانشاه

  • کد نوشته: 15317
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه اعلام کرد که یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌کاره در استان داریم که بیش از ۳۰ درصد آنها قابل واگذاری به بخش خصوصی است.
    نیمه‌کاره ماندن۱۲۰۰پروژه درکرمانشاه
  • تبلیغ هدفمند

     رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه اعلام کرد که یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌کاره در استان داریم که بیش از ۳۰ درصد آنها قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

    حبیب‌الله وفایی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: ۸۶ هزار پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد که از این تعداد ۸۰ هزار پروژه استانی و ۶ هزار پروژه ملی است.

    وی با تاکید بر اینکه باید این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی حدود ۸۵ درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می شود و سهم ناچیزی برای طرح‌های عمرانی باقی می‌ماند.

    رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه یادآور شد: ریسک سودآوری و جدی نبودن دستگاه های اجرایی برای واگذاری پروژه های نیمه کاره باعث شده است که روند واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی به کندی پیش برود.

    نیمه‌کاره ماندن۱۲۰۰پروژه درکرمانشاه
    نیمه‌کاره ماندن۱۲۰۰پروژه درکرمانشاه

    وفایی افزود: به دلیل این مشکلات سال گذشته تنها ۲۸ پروژه با اعتبار حدود ۹۰ میلیارد تومان در ۱۰ استان کشور واگذار شد که رقم بسیار ناچیزی در مقابل پروژه های نیمه کار دولت است.

    کمیته‌های سرمایه گذاری فعال شدند

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این نشست گفت: پروژ های قابل معرفی به بخش خصوصی را در سطح استان شناسایی و کمیته هایی را به منظور جذب سرمایه گذاری تشکیل داده ایم.

    هدایت حاتمی با بیان اینکه روند سرمایه گذاری در استان مطلوب است، افزود: اکنون ادارات استان برای واگذاری پروژه‌های خود به بخش خصوصی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری فعال شده اند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *