×
×

فرمانده سپاه شیروان
شناسایی۱۶۰نقطه راهبری مقابله باکرونادرمحلات

  • کد نوشته: 15330
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه شیروان در این خصوص گفت: 160 نقطه از مناطق آسیبی شهرستان طبق شورای راهبری مقابله با کرونا در محلات،مورد شناسایی قرار گرفته است.
    شناسایی۱۶۰نقطه راهبری مقابله باکرونادرمحلات
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه شیروان در این خصوص گفت: ۱۶۰ نقطه از مناطق آسیبی شهرستان طبق شورای راهبری مقابله با کرونا در محلات،مورد شناسایی قرار گرفته است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ عباسعلی ریحانی اظهار داشت: این شناسایی که در نقاط مختلف با هدف آموزش، اطلاع رسانی ، پیشگیری و سرکشی از بیماران کرونا در سطح شهر و روستا که توسط پایگاه های بسیج با همکاری سپاه و شبکه بهداشت توسط بهورزان است صورت گرفته است.

    وی در ادامه گفت: در این طرح۲۲ نفر داوطلب بسیجیدر کنار ۲۵ نفر بهورز و نیروی کار خدماتی به بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همکاری و شناسایی مناطق آلوده به شبکه بهداشت شهرستان معرفی شدند.

    شناسایی۱۶۰نقطه راهبری مقابله باکرونادرمحلات
    شناسایی۱۶۰نقطه راهبری مقابله باکرونادرمحلات

    ریحانی در ادامه افزود: بسیج در چند روز اخیر و در راستای کمک های مومنانه ۲ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۳.۵ میلیون ریال شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و غیره توسط پایگاه های بسیج و با همکاری خیرین بین محرومان و نیازمندان شهر توزیع کرده است.

    فرمانده سپاه شیروان نسبت به توزیع ۲ هزار ماسک رایگان در مناطق حاشیه نشین شهر و برخی از روستاهای خبر داد و گفت: این هفته عملیات ساخت مسکن ۲ خانوار معلول تحت پوشش بهزیستی شیروان نیز آغاز شده که در این بین ساخت ۲ باب مسکن نیز برای خانوارهای نیازمند به بهره برداری خواهد رسید.

    براساس گزارشات وی این شیروان با بیش از ۵۰ هزار نفر بسیجی در هفته بسیج سالجاری۴۲۰ برنامه مختلف در این شهرستان اجرا خواهند کرد.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *