×
×

مدیریت شرکت مخابرات استان گلستان
بسیج یک مکتب فکری است

  • کد نوشته: 15349
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • مدیریت شرکت مخابرات استان گلستان در جلسه گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج صرفاً یک ساختار و تشکیلات نیست بلکه یک مکتب فکری است.
    بسیج یک مکتب فکری است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیریت شرکت مخابرات استان گلستان در جلسه گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج صرفاً یک ساختار و تشکیلات نیست بلکه یک مکتب فکری است.

     این جلسه که باحضور سردار غلامرضا گوکلانی فرمانده پشتیبانی لشکر ۲۵ کربلا در دوران مقدس، مهندس شهمرادی و خانواده شهید نبوی از شهدای حماسه ۵ آذر گرگان تشکیل شد و به صورت ویدئو کنفرانس همکاران در شهرستان‌ها با این جلسه ارتباط داشتند.

     مهندس شهمرادی گفت: از شاخصه های مختلف بسیج می توان ایمان ،اخلاص ،جوانمردی و غیرت، ظلم ستیزی و نوع دوستی را نام برد و چیزی که در حال حاضر در جامعه به آن نیاز است ابتکار و خلاقیت ،مدیریت و تدبیر شایسته است که باید بسیجیان نخبه و توانمند ازآن در جهت پیشرفت کشور استفاده نمایند و ظرفیت‌های بالقوه خود را بالفعل تبدیل کنند تا نتایج حاصل را نسل های آینده مشاهده کنند.

    بسیج یک مکتب فکری است
    بسیج یک مکتب فکری است

     وی افزود :هر کسی که در راستای مکتب بسیجی فکر کند و عمل نماید بسیجی است.

     وی خاطرنشان کرد: بسیج هم اکنون گسترش پیدا کرده در تمام حوزه‌هاو بدنه جامعه ورود پیدا کرده است که از آن می توان به عنوان نقطه قوت در مقابله با بحران ها نام برد .

    مدیریت شرکت مخابرات با اشاره به اینکه تحریم های ناجوانمردانه دشمنان وضعیت نامناسبی از لحاظ اقتصادی برای تمام اقشار جامعه ایجاد کرده است.

     شهمرادی گفت: به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی)یکی از رویکردهای مقابله در چنین وضعی کم‌کردن اثر تحریم ها و پای کار بودن تمام مردم علی الخصوص بسیجیان که در تمام بحران ها حضور پررنگ داشتند را می طلبد و این است که باید بدانیم کاربرد تفکرات بسیجی مختص زمان جنگ نبوده و در شرایط فعلی حضور بسیجیان ضرورت بیشتری دارد مهندس شهمرادی با گرامیداشت حماسه قیام مردم در ۵ آذر ۱۳۵۷ از خانواده شهید نبوی دلجویی کرد وادامه راه ایشان و دیگر شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت در هر مقام و منصبی که هستیم باید در راه پیشرفت و اعتلای کشورمان تلاش نماییم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *