×
×

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان
ناتوانی درپرداخت اجاره سالن های ورزشی

  • کد نوشته: 15359
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۷
  • ۰
  • سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان در این خصوص گفت:متاسفانه به لحاظ تعطیلی سالن های ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا و عدم درآمد تا کنون هیچگونه اجاره ای به خزانه واریز نکرده اند.
    ناتوانی درپرداخت اجاره سالن های ورزشی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان در این خصوص گفت:متاسفانه به لحاظ تعطیلی سالن های ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا و عدم درآمد تا کنون هیچگونه اجاره ای به خزانه واریز نکرده اند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدعباس سیدیان اظهار داشت: از سال ۹۸ تا کنون ۱۱ باب سالن ورزشی در قالب قراردادی سه ساله واگذاربه بخش خصوصی شده است که مدیران آن موظف بوده ماهانه مبالغی را جهت تجهیز این سالن ها به حساب خزانه واریز نمایند .

    وی با اشاره به سالن های واگذار شده به بخش خصوصی گفت: سالن های واگذار شده بخش خصوصی این شهر در مجموع ماهانه ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می کردند که از زمان شیوع کرونا تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نکرده اند.

    سیدیان با اشاره به وجود ۳۰ باشگاه ورزشی مجوزدار در این شهر، افزود: این باشگاه ها در زمینه فوتبال، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی، شطرنج و غیره فعالیت دارند که با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی آنها، متضرر شده اند.

    ناتوانی درپرداخت اجاره سالن های ورزشی
    ناتوانی درپرداخت اجاره سالن های ورزشی

    سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان با تاکید بر دریافت تسهیلات سالن ها از بانک ها گفت: این سالن ها عمدتا از بانکها وام دریافت کرده اند که باید اقساط آنرا نیز بپردازند و اکنون با تعطیلی فعالیت ورزشی، هیچ درآمدی ندارند که این وضعیت آنان را برای پرداخت اقساط و اجاره سالن دچار مشکل کرده است.

    سیدیان در خصوص اعطای تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده، افزود: در این راستا ۶۰ نفر متقاضی برای دریافت وام اقدام کرده اند که عمدتا به دلیل نداشتن شرایط لازم، مشمول این حمایت ها نشدند و تنها ۱۲ نفر آنان، هر یک به مبلغ ۸۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات مزبور شدند.

     وی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون، ۲ باشگاه ورزشی در شیروان به دلیل تخلفات و نادیده گرفتن هشدارها، پلمب شده و ۶ باشگاه نیز اخطاریه گرفته اند و از ۲ باشگاه هم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی شده است.

    شهرستان شیروان بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *