×
×

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی
تولد۲۴۴نوزادچندقلو درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 15362
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: در سالجاری از تعداد ۹ هزار و ۶۰۲ ولادت به ثبـت رسـیده ۲۴۴ تولد چندقلوزایی بوده است.
    تولد۲۴۴نوزادچندقلو درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: در سالجاری از تعداد ۹ هزار و ۶۰۲ ولادت به ثبـت رسـیده ۲۴۴ تولد چندقلوزایی بوده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی زاهدنیا، در این ارتباط اظهار داشت: در این ولادت ها ۱۱۹ ولادت از مجموع ولادت های استان دوقلوزایی و ۲ مورد نیز سه‌قلوزایی بوده است.

    وی با اشاره به تفکیک شهرهای استان نسبت به این ولادت ها افزود: در بجنورد، مرکز استان ۷۳ دوقلو و دو سه‌قلو متولد شده اند و سپس شیروان با تولد ۱۸ دوقلو و اسفراین با ۱۶ دوقلو در رتبه های بعدی قرار دارند.  

    زاهدی نیا در ارتباط با شهرستانهای دارای کمترین زایش دوقلو اظهار داشت: شهرستان های راز و جرگلان و گرمه هریک با ۲ دوقلو  و فاروج و جاجرم نیز با یک دوقلو کمترین میزان ثبت ولادت چندقلوزایی استان را داشته اند.

    تولد۲۴۴نوزادچندقلو درخراسان شمالی
    تولد۲۴۴نوزادچندقلو درخراسان شمالی

    وی گفت: در سالجاری شهرستان بجنورد با ثبت پنج هزار و ۴۷۶ مورد بیشترین ولادت و رازوجرگلان با ثبت ۱۷۵ مورد کمترین میزان ولادت را به خود تخصیص داده است.

    زاهدی نیا با اشاره به میزان زاد و ولد طی ۸ ماهه نخست سال افزود: در ۸ ماه امسال ولادت در خراسان شمالی ۱۶ در هزار بوده کـه از متوسط کشوری بالاتر است و نسبت جنسی واقعه ولادت هم در همین مدت ۱۰۴ بوده است، یعنی به ازای تولد هر صد دختر تولد ۱۰۴ پسر ثبت شده است.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *