×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان
حمایت از۲هزار کودک دچارسوتغذیه

  • کد نوشته: 15366
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: که این نهاد با ارائه سبد غذایی ماهانه به ۲ هزار کودک زیر پنج سال که دارای اختلال رشد و سوء تغذیه می باشند به صورت ماهانه تحت پوشش خود قرار داده است.
    حمایت از۲هزار کودک دچارسوتغذیه
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: که این نهاد با ارائه سبد غذایی ماهانه به ۲ هزار کودک زیر پنج سال که دارای اختلال رشد و سوء تغذیه می باشند به صورت ماهانه تحت پوشش خود قرار داده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عیسی بابایی در این خصوص اظهار داشت: این سبد غذایی در قالب ارائه کارت خرید در اختیار خانواده ها قرار می گیرد تا آنها بتوانند اقلام مورد نیاز خود از جمله مواد لبنی و پروتئینی را از فروشگاه‌های منتخب خریداری کنند.

    وی با اشاره به وجود سوء تغذیه در کودکان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای کاهش سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال گلستان هزینه شد.

    وی افزود: این کودکان پس از پایان یک دوره ۶ ماهه مورد پایش قرار می‌گیرند و در صورت بهبود شرایط تغذیه، جای خود را به کودکان جدیدی جایگزین خواهند داد.

    بابایی طرح حمایتی مشارکتی در این خصوص گفت: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان، یک طرح مشارکتی – حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که با هدف کمک به رفع سو تغذیه کودکان نیازمند اجرا می شود.

    حمایت از۲هزار کودک دچارسوتغذیه
    حمایت از۲هزار کودک دچارسوتغذیه

    بر پایه آمار سازمان بهداشت جهانی، سوءتغذیه بزرگترین عامل مرگ ‌و میر کودکان به شمار می رود که کمبود و کیفیت نامناسب مواد غذایی از مهم‌ترین دلایل آن است.

    مدیرکل کمیته امداد گلستان همچنین کمک به رفع سوءتغذیه زنان باردار و شیرده را از دیگر خدمات این نهاد اعلام کرد و افزود: کمیته امداد با همکاری بنیاد علوی در ۶ ماه نخست امسال ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار برای تهیه و دریافت سبد غذایی به ۶۳۱ نفر از مادران باردار و شیرده استان اختصاص داد.

    کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ۱۴۵ هزار نفر از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان را زیر پوشش خدمات خود دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *