×
×

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
پرداخت۲۰هزارمیلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان

  • کد نوشته: 15438
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۷
  • ۰
  • معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان جهت بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل سال گذشته پرداخت شده است که تا کنون تمام این بازسازی ها پایان یافته است.
    پرداخت۲۰هزارمیلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان جهت بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل سال گذشته پرداخت شده است که تا کنون تمام این بازسازی ها پایان یافته است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزیزالله مهدیان روز پنجشنبه در بجنورد به خبرنگاران اظهار داشت: برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل،  ۴۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.  

    وی افزود: در سیل سال گذشته،  ۶۵ هزار واحد مسکونی نیاز به احداث پیدا کرد که اکنون نزدیک به همه آنها بازسازی و تکمیل شده است.

    مهدیان با بیان اینکه خسارت های سیل در ۲۲ استان گزارش شده است، گفت: در این حادثه ۹۶ هزار واحد مسکونی نیاز به تعمیر پیدا کرد که اکنون کار مرمت واحدهای آسیب دیده هم به پایان رسیده است.  

    پرداخت۲۰هزارمیلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان
    پرداخت۲۰هزارمیلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان

    وی گفت: یکی از علت های تاخیر در تکمیل بازسازی منازل خسارت دیده، این است که برخی خانواده ها، خواستار افزایش طبقات و یا افزایش وسعت واحد مسکونی خود بودند، از این رو در بازسازی ها تاخیر ایجاد شد.  

    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: تنها یک درصد از کار بازسازی منازل خسارت دیده مانده است که البته این واحدها، مربوط به خانواده هایی است که خود پای کار نیامده و یا با برخی مشکلات روبه رو بوده اند.  

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *