×
×

استاندار کرمان
متناسب نبودن زیرساخت‌های کرمان باچشم‌اندازتوسعه

  • کد نوشته: 15475
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۷
  • ۰
  • استاندار کرمان با بیان اینکه زیرساخت‌های این استان متناسب با چشم‌انداز توسعه نیست گفت: با وجود کمبود زیرساخت‌هایی همچون آب، برق و راه برخی واحدهای صنعتی و معدنی را نباید توسعه دهیم.
    متناسب نبودن زیرساخت‌های کرمان باچشم‌اندازتوسعه
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمان با بیان اینکه زیرساخت‌های این استان متناسب با چشم‌انداز توسعه نیست گفت: با وجود کمبود زیرساخت‌هایی همچون آب، برق و راه برخی واحدهای صنعتی و معدنی را نباید توسعه دهیم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، علی زینی‌وند روز پنجشنبه در نشست شورای معادن استان کرمان افزود: کارگروه زیرساخت آب، برق و راه باید شکل‌ بگیرد تا این موارد را بررسی و رفع کنیم و سند سازگاری با کم آبی استان نیز طی روزهای آینده مصوب می‌شود.

    وی اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی کار تاریخی برای تامین مالی این پروژه از طریق سندیکا بانکی انجام داد و پروژه انتقال آب از خلیج فارس به صنایع و معادن استان کرمان یک مگاپروژه بود.

    استاندار کرمان گفت: نمایندگان مقررات را با رایزنی با دولت رفع کنند و خوشبختانه با حضور علیرضا رزم حسینی در راس وزارت صمت، تمامی زمینه ها برای رفع مشکلات معادن فراهم است.

    وی تصریح کرد: بسیاری از تصمیمات در استان ها گرفته و به دولت و مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می شود بخصوص کرمان در حوزه معادن رتبه نخست کشور است و ظرفیت ها، مشکلات و عیوب کار در این استان محسوس است.

    وی بیان داشت: هر سال باید چند مورد از مشکلات معادن را رفع کنیم که این روند تاثیر خوبی بر توسعه استان کرمان خواهد گذاشت.

    زینی وند با بیان اینکه باید رویه ها اصلاح شود و مدیر با اطلاعات کافی در نشست ها حضور داشته باشد افزود: در جاهایی که خود مدیر حضور ندارد باید معاون تخصصی باشد و مصوبات به معنی موافقت تمامی اعضا نیست اما به ارائه مجوز دستگاه های اصلی توجه می شود.

     وی ادامه داد: در صورتی که امضای نماینده دستگاهی پای کارگروهی باشد، مخالفت مدیرکل را نمی پذیریم.

    استاندار کرمان گفت: ۲۰ درصد معافیت معادن از سوی وزارت صمت به استان ها کمک بسیار زیادی می کند و این روند اکنون با همکاری وزارت با ایمیدرو در حال اجرا است و معادن برای استفاده از این ظرفیت تشویق شوند.

    وی بیان داشت: ذهنیت کشور، مجلس و دیدگاه تسهیل گری در مقررات مزاحم زدایی در کشور حاکم شده است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم که مدیران پیشنهادات خود را در این حوزه ارائه کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *