×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
قتل عام۶۰۴بیمارتوسط کرونا

  • کد نوشته: 15506
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۷
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با این خبر گفت: از روز گذشته تا به امروز ۷ آذر ۱۳۹۹طبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشورمورد شناسایی قرار گرفته که منجر به بستری دو هزار و ۲۴۵ نفر از آنها بستری شد بدین ترتیب مجموع بیماران آلوده به این ویروس در کشور به رقم ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.
    قتل عام۶۰۴بیمارتوسط کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با این خبر گفت: از روز گذشته تا به امروز ۷ آذر ۱۳۹۹طبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشورمورد شناسایی قرار گرفته که منجر به بستری دو هزار و ۲۴۵ نفر از آنها بستری شد بدین ترتیب مجموع بیماران آلوده به این ویروس در کشور به رقم ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

      به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر سیماسادات لاری زنده در برنامه تلویزیونی درارتباط با جدیدترین آمار جانباختگان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت ۴۰۶ بیمار آلوده به این ویروس جان خود را از دست دادند در مجموع آمار جان باختگان به این ویروس به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

     وی در خصوص افراد بهبود یافته و ترخیص شدگان این بیماری افزود: خوشبختانه تا بدین لحظه آمار بهبود یافتگان که منجر به ترخیص آنها از بیمارستان های کشور گردید را۶۴۰ هزار و ۶۵ نفرخواند و گفت اما متاسفانه تا کنون پنج هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

    معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: تا بدین لحظه پنج میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کرونا ویروس در کشور صورت گرفته است.

     وی با اشاره به استانهای آلوده که در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. 

    دکتر سیما سادات لاری در پایان خاطرنشان کرد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *