×
×

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر
تمدیدتعطیلی آموزش حضوری مدرسه‌های شهربوشهر

  • کد نوشته: 15572
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۸
  • ۰
  • رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و آزمون‌های حضوری مدرسه‌های شهر بوشهر برای مدت یک هفته (۸ تا ۱۴آذرماه) تمدید شد.
    تمدیدتعطیلی آموزش حضوری مدرسه‌های شهربوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و آزمون‌های حضوری مدرسه‌های شهر بوشهر برای مدت یک هفته (۸ تا ۱۴آذرماه) تمدید شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز شنبه به نقل از مجید اجرایی افزود: در پی مصوبه ستاد استانی کرونا در مورد تمدید محدودیت‌های کرونایی تمامی آموزش‌های حضوری(رسمی، کلاس های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون‌های حضوری به مدت یک هفته در شهر بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز این استان تعطیل است.

    وی بیان کرد: فقط تعداد معدودی از افراد که به تشخیص مدیر استان یا شهرستان، حضور آنها برای انجام بموقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور می‌یابند و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند.

    اجرایی اضافه کرد: نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدارس به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد، خواهد بود.

    به گفته اجرایی براساس این تصمیم در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و آموزشی مدارس، رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

    وی ادامه داد: بدیهی است در این مدت، آموزش‌های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.

    تعیین وضعیت‌های سه گانه زرد، نارنجی و قرمز بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

    تعطیلی آموزش‌های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مدرسه‌های استان بوشهر از ۱۸ مهرماه آغاز شده‌است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *