×
×

مسوول ستاد دیه یزد
آزادی۲زندانی محکوم مالی بواسطه بازنشسته یزدی

  • کد نوشته: 15620
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۹
  • ۰
  • مسوول ستاد دیه یزد گفت: با کمک یک میلیارد ریالی یک بازنشسته یزدی، زمینه آزادی ۲ محکوم مالی جرایم غیرعمد از زندان در استان فراهم شد.
    آزادی۲زندانی محکوم مالی بواسطه بازنشسته یزدی
  • تبلیغ هدفمند

    مسوول ستاد دیه یزد گفت: با کمک یک میلیارد ریالی یک بازنشسته یزدی، زمینه آزادی ۲ محکوم مالی جرایم غیرعمد از زندان در استان فراهم شد.

    اسلام افشون افزود: این نیکوکار  ۷۴ ساله که  اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود، هدف از این اقدام را خشنودی خداوند و خوشحالی دل خانواده زندانیانی بیان کرد.

    وی ادامه داد:با کمک این نیکوکار یزدی زمینه آزادی  یک مددجو در بند بانوان و یک مددجو مرد از زندان فراهم آمد و برای کمک به بقیه مددجویان به همکاری خیران مومن و مردم نوعدوست استان نیاز مبرم است .

    این مسوول اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری خیران و ستاد دیه ۲۴۹ نفر از زندانیان‌ محکوم مالی جرایم غیرعمد با کمک ۶۰ میلیارد ریالی که به ستاد دیه صورت گرفت به آغوش خانواده بازگشتند. 

    آزادی۲زندانی محکوم مالی بواسطه بازنشسته یزدی
    آزادی۲زندانی محکوم مالی بواسطه بازنشسته یزدی

    افشون ابراز امیدواری کرد همکاری مردم با این ستاد تا پایان سال بیش از گذشته در قالب طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ادامه داشته باشد که در شرایط خاص کنونی بیش از گذشته احساس می‌شود.    

    به گفته وی، مردم کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

    این مسوول یادآور شد: تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سووالات  مردم نوعدوست و خیران نیکوکار است . 

    استان یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد .

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *