×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
احتکارروغن موتور در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 15696
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۹
  • ۰
  • فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر از کشف و شناسایی انبار های احتکار روغن موتور به ارزش 15 میلیارد ریال در عملیات ضربتی پلیس داد.
    احتکارروغن موتور در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر از کشف و شناسایی انبار های احتکار روغن موتور به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات ضربتی پلیس داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار«علیرضا مظاهری»بااعلام جزئیات این خبر بیان داشت:در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی استان و اطلاع از وجود ۲ انبار نگهداری غیر مجاز روغن موتور دریکی از محله های حاشیه ای شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    احتکارروغن موتور در خراسان شمالی
    احتکارروغن موتور در خراسان شمالی

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با همکاری کارشناسان سازمان صمت به محل این انبارها اعزام شدند ،افزود: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان در بازرسی از هر ۲ انبار تعداد زیادی روغن موتور و گیربکس با برندهای مختلف که به صورت غیر مجاز و بدون ثبت در سامانه جامع انبارها بودکشف شد.

    مظاهری با بیان اینکه کارشناسان سازمان صمت ارزش این مقدار روغن موتور و گیربکس احتکار شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با افرادی که به قصد سودجویی اقدام به احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم می کنند، قطعا با قدرت برخورد خواهد شد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *