×
×

مدیر جهاد کشاورزی شیروان
افزایش۲برابری سرمایه صندوق حمایت ازبخش کشاورزی

  • کد نوشته: 15705
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۹
  • ۰
  • مدیر جهاد کشاورزی شیروان در این ارتباط خبر از افزایش 2برابری سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته داد و گفت :اعتبار موجود صندوق درسال گذشته 46 میلیارد ريال بود که در سالجاری این رغم به 82 میلیارد ريال افزایش یافت.
    افزایش۲برابری سرمایه صندوق حمایت ازبخش کشاورزی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر جهاد کشاورزی شیروان در این ارتباط خبر از افزایش ۲برابری سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته داد و گفت :اعتبار موجود صندوق درسال گذشته ۴۶ میلیارد ریال بود که در سالجاری این رغم به ۸۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهران حیاتی نسبت به این خبر اظهار داشت:با افزایش فوق کمک سهم دولت، تقاضای مردم و سود صندوق از جمله علل افزایش صورت گرفته شده است.

    وی با اشاره به اینکه بخش اصلی سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ترکیبی از بخش خصوصی و دولت است افزود: در مجموع میزان سرمایه ۵۱ درصد از تشکل‌ها و ۴۹ درصد نیز سهام دولت می تواند باشد.

    حیاتی با اشاره به افزایش بهره وری سرمایه و منابع مالی سهامداران، کمک به تولید کنندگان در مواقع بحران در قالب اعتبارات دولتی، ارتقای بهره وری عوامل تولید در بخش کشاورزی، اعطای تسهیلات به موقع و در اختیار قرار دادن آن به تولید کنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را از جمله اهداف تشکیل این صندوق عنوان کرد.

    مدیر جهاد کشاورزی دومین شهر برزگ خراسان شمالی در ادامه گفت: این صندوق از ابتدای تاسیس این صندوق تاکنون، ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۴۰۰ نفر با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۱۱ ماه در زمینه های کشاورزی،دامپروری، صنایع تبدیلی، باغبانی، زراعت، طیور و شیلات پرداخت کرده است.

    صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان آبان ماه ۹۳ با سرمایه اولیه ۱۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تشکیل شد که هم اکنون تعداد کل سهامداران صندوق اعم از حقیقی و حقوقی ۹۷۵ نفر هستند.
    لازم به ذکر است این شهرستان با جمعیت ۱۵۷ هزار نفری بعنوان دومین شهر پر جمعیت استان شناخته شده که دارای ۱۰۵ هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی و ۱۲ هزار بهره بردار کشاورزی می باشد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *