×
×

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان:
مشکل کمبودمرغ وروغن دراستان حل می شود

  • کد نوشته: 15713
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان درحاشیه کارگروه ستادتنظیم بازار استان دراین خصوص گفت:با بهبود روند جوجه ریزی وتوزیع نهاده ها ورفع مشکلات مربوط به واردات روغن خوراکی مشکل کمبود مرغ و روغن در استان حل می شود.
    مشکل کمبودمرغ وروغن دراستان حل می شود
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان درحاشیه کارگروه ستادتنظیم بازار استان دراین خصوص گفت:با بهبود روند جوجه ریزی وتوزیع نهاده ها ورفع مشکلات مربوط به واردات روغن خوراکی مشکل کمبود مرغ و روغن در استان حل می شود.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس حسین طلوعیان در حاشیه بیست وچهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری گلستان برگزار گردید گفت: کمبود مرغ در سطح کشور بدلیل مشکلاتی بود که در تامین نهاده های طیور و به تبع آن کاهش جوجه ریزی توسط مرغداری ها بوجود آمده که خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته توسط دولت مشکلات مذکور تا حدود ی مرتفع گردیده است و مرغداری ها جوجه روزی مناسبی را انجام داده اندکه امیدواریم با جود اقدامات صورت گرفته طی ده روز آینده شاهد افزایش عرضه مرغ در گلستان و به تبع متعادل شدن قیمت ها باشیم .

    وی با اشاره به رفع کمبود روغن خوراکی گفت: با اعتبارات مطلوبی که ستاد تنظیم بازار کشور برای بخشهای مختلف صنوف ،صنعت وبخش مردمی تخصیص داده تا حدود زیادی مشکل کمبود روغن در بازار استان رفع گردیده است.

    رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص توزیع کالاهای دپو شده در گمرگ افزود : علاوه بر این با تصمیم دولت ۹۰ درصد کالاهای دپو شده در گمرکات بدون تخصیص ارز از طرف بانک مرکزی می توانند ترخیص شوند که در صورت محقق شدن این مشکل با ترخیص روغن خام موجود در انبار گمرکات و با تخصیص آن به واحدهای تصفیه شاهد افزایش میزان تولید روغن خوراکی در کشور خواهیم بود.

    طلوعیان با اشاره به تخلف برخی واحدهای صنفی گفت: طبق گزارشات رسیده توسط برخی شهروندان به مرکز ۱۲۴نسبت به تخلف برخی مراکز عرضه روغن خوراکی متاسفانه مالکین این صنوف باسوء استفاده از شرایط موجود مصرف کننده را اجبار به خرید کالای دیگر در کنار روغن خوراکی می کنند که این کار تخلف است و یقینا با چنین افرادی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

    وی در پایان با درخواست از مردم استان خواست تخلفات صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی احتکار و … را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت در مرکز استان و ادارات صنعت ، معدن و تجارت در شهرستانها اعلام نمایند .

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *