×
×

معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی
پرداخت تسهیلات مسکن به۵۲نفرازایثارگران

  • کد نوشته: 15728
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • ۰
  • معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در ارتباط با این خبر گفت: بیشترین تسهیلات ارائه شده مسکن به ۵۲ نفر از ایثارگران استان و شهرستان بجنورد پرداخت شده است.
    پرداخت تسهیلات مسکن به۵۲نفرازایثارگران
  • تبلیغ هدفمند

    معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در ارتباط با این خبر گفت: بیشترین تسهیلات ارائه شده مسکن به ۵۲ نفر از ایثارگران استان و شهرستان بجنورد پرداخت شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی روزفراخ در خصوص میزان تسهیلات مسکن اظهار داشت: تسهیلات فوق به هر متقاضی در سالجاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در شهرستان ها یک میلیارد ریال و در روستاهای استان نیز ۶۰۰ میلیون ریال است.

    وی در خصوص میزان تسهیلات هر متقاضی گفت: این میزان تسهیلات در سال گذشته برای هر متقاضی یک میلیارد ریال، شهرستان ها ۸۵۰ میلیون ریال و در روستا ها ۵۰۰ میلیون ریال بود.

    روزفراخ با اشاره به مجموع متقاضیان تسهیلات مسکن در استان را ۲ هزار و۱۴۰ نفر خواند و گفت: با وجود هزینه های بالای مصالح ساختمانی استقبال خاصی از این نوع تسهیلات صورت نگرفته است.

    معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: سال گذشته نیز ۴۰۰ نفر از ایثارگران تسهیلات مسکن دریافت کردند.

    معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نرخ سود تسهیلات مسکن ایثارگران را چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را نیز ۲۰ سال عنوان کرد و افزود: تسهیلات مسکن به جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا تعلق می گیرد.

    ۴۵ درصد جامعه ایثارگری در بجنورد ساکن هستند.

    خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده، ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *