×
×

سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس درشرق استان گلستان
اشتغال ۱۷۴ معلول گنبدی

  • کد نوشته: 15745
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • ۰
  • سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس درشرق استان گلستان در ارتباط با این خبر گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون با پرداخت ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه در زمینه اشتغال ۱۷۴ معلول در این شهرستان مرزی پرداخت شده است.
    اشتغال ۱۷۴ معلول گنبدی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس درشرق استان گلستان در ارتباط با این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون با پرداخت ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه در زمینه اشتغال ۱۷۴ معلول در این شهرستان مرزی پرداخت شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مسلم نوروزی نسبت به تسهیلات ارائه شده اظهار داشت: از مجموع تسهیلات اشتغال پرداختی به معلولان گنبدکاووس سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال درسال گذشته و بقیه نیز درسال جاری پرداخت شده است.

    به گفته وی، اکثر تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده به معلولین گنبدی در زمینه “دامداری، کشاورزی، کسب و کار خانگی و واحدهای خدماتی” بوده است.

    نوروزی با تاکید بر اهمیت مناسب سازی محیط زندگی معلولان، افزود: به همین منظور از سال گذشته تاکنون با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال کمک هزینه مناسب سازی به ۱۱۰ معلول زیرپوشش بهزیستی گنبدکاووس انجام شد.

    اشتغال ۱۷۴ معلول گنبدی
    اشتغال ۱۷۴ معلول گنبدی

    سرپرست بهزیستی گنبدکاووس، در ادامه یادآور شد: درمدت ذکرشده مبلغ ۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض برای ساخت مسکن به ۱۳۸ معلول این شهرستان پرداخت شد.

    وی از پرداخت یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض برای ساخت دست و پای مصنوعی ۲۲۶ معلول، پرداخت ۷۱۰ میلیون ریال حق پرستاری به ۱۲۸ معلول قطع نخایی و معافیت ۵۰ دانشجو زیرپوشش از پرداخت شهریه دانشگاه آزاد را از دیگر خدمات بهزیستی گنبدکاووس به مددجویان خود از سال ۹۸ تا الان برشمرد.

    نوروزی، معلولان تحت حمایت بهزیستی گنبدکاووس را هشت هزار و ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۷۳۸ نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند و بقیه نیز در نوبت دریافت مستمری هستند.

    هم اکنون شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس، ۱۱ مرکز ارائه خدمات آموزشی، مراقبتی و توانبخشی روزانه ویژه معلولان، یک مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان و سه مرکز نگهداری افراد با مشکلات جسمی و حرکتی، عقب مانده ذهنی و بیماران اعصاب و روان دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *