×
×

رئیس اداره منابع آب کردکوی،بندرگز،ترکمن و گمیشان
آغازعملیات لایروبی وساماندهی رودخانه میاندره

  • کد نوشته: 16055
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، مهندس حسن درویشی افزود: لایروبی و ساماندهی رودخانه فوق از محل جاده قدیم تا پل بزرگراه سراسری از محل اعتبارات استانی و با هدف بهبود آبگذری رودخانه و مدیریت سیلاب آغاز گردید و تایک ماه دیگر به پایان می رسد.
    آغازعملیات لایروبی وساماندهی رودخانه میاندره
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره منابع آب کردکوی،بندرگز،ترکمن و گمیشان ازآغاز پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه میاندره در شهرستان کردکوی بطول حدود ۵/۲ کیلومتر خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، مهندس حسن درویشی افزود: لایروبی و ساماندهی رودخانه فوق از محل جاده قدیم تا پل بزرگراه سراسری  از محل اعتبارات استانی و با هدف بهبود آبگذری رودخانه و مدیریت سیلاب آغاز گردید و تایک ماه دیگر به پایان می رسد.

    رئیس اداره منابع آب کردکوی ،بندرگز ،ترکمن و گمیشان خاطر نشان کرد : یکی از مشکلات پیش رو در پروژه های لایروبی و ساماندهی رودخانه ها تجاوز برخی مالکین اراضی مجاور رودخانه به بستر و حریم رودخانه ها است که این امر موجب تشدید خسارتهای وارده از سیل گردیده و روند عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه ها را مختل می نماید.

    وی در پایان گفت : با توجه به سیل خیز بودن رودخانه های شهرستان کردکوی کلیه افراد حقیقی و حقوقی و دستگاههای اجرایی برابر قانون موظفند قبل از هر گونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها اقدام به اخذ مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه ای نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *