×
×

رییس اداره راه و شهرسازی شیروان
تحویل هزارو۱۰۰واحدمسکن مهربه متقاضیان

  • کد نوشته: 16083
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمود رضازاده اظهار داشت: کلنگ ساخت این واحدها، موسوم به «کوی وحدت»، قبل از آغاز به کار این دولت در سال 89 به زمین زده شده بود اما هیچگونه ساخت و سازی در این منطقه انجام نشده بود که با همت دولت تدبیر و امید اجرایی و تکمیل شد.
    تحویل هزارو۱۰۰واحدمسکن مهربه متقاضیان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر را در این شهر تکمیل و تحویل متقاضیان داده است.

    تحویل هزارو۱۰۰واحدمسکن مهربه متقاضیان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمود رضازاده اظهار داشت: کلنگ ساخت این واحدها، موسوم به «کوی وحدت»، قبل از آغاز به کار این دولت در سال ۸۹ به زمین زده شده بود اما هیچگونه ساخت و سازی در این منطقه انجام نشده بود که با همت دولت تدبیر و امید اجرایی و تکمیل شد.

    وی افزود: در سایت مسکن کوی وحدت شیروان ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ۹۰ تا ۸۵ مترمربعی در نظر گرفته شده بود که به جز تحویل هزار و 100 واحد، هم اینک ۴۰۰ واحد نیز با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در دست ساخت است که امید است تا پایان امسال ۳۰۰ واحد دیگر آن به اتمام رسیده و آماده تحویل شود.

    تحویل هزارو۱۰۰واحدمسکن مهربه متقاضیان
    تحویل هزارو۱۰۰واحدمسکن مهربه متقاضیان

    رضازاده افزود: ۱۰۰ واحد نیمه تمام و در حال ساخت هم تا تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید که اینک تسهیلات دولت برای هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصدی و بازپرداخت ۱۲ ساله و آورده اعضا بستگی به شرکت سازنده بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال است.

    رییس اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده دولت دوازدهم در این سایت مسکونی، گفت: ساخت ۲ باب مسجد و یک باب مدرسه نیز در این منطقه به انجام رسیده و ۱۰ واحد تجاری نیز تکمیل و از طریق مزایده به مردم واگذار شده است.

    رضازاده از اجرای طرح اگو و رفع مشکل چاه های جذبی، به عنوان یکی از مشکلات ساکنان این منطقه یاد کرد و افزود: خدمات زیربنایی و روبنایی منطقه مشکل خاصی ندارد و روشنایی بلوار پیروزی به مسکن مهر انجام شده، جدول کشی، آسفالت و آماده سازی معابر نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

    وی گفت: برای این مجموعه ایجاد فضای سبز و بوستان شهری نیز در نظر است و اکنون پیگیری برای تامین زمین به منظور ایجاد پاسگاه، اورژانس، کلانتری، آتش نشانی و غیره نیز در حال انجام است.

    رضازاده افزود: در دولت های نهم و دهم، مجموعا ۶۲۲ واحد مسکونی در منطقه شهرک آزادگان شیروان ساخته شده بود.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *