×
×

پیشرفت۲۰درصدی محوربجنورد-اسفراین

  • کد نوشته: 16087
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: ساخت باند دوم محور بجنورد -اسفراین از جمله پروژه های تفویض شده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به استان است.
    پیشرفت۲۰درصدی محوربجنورد-اسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ساخت پروژه راهسازی در محور بجنورد-اسفراین ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید می‌رود امسال به اجرای آن سرعت داده شود.

    پیشرفت۲۰درصدی محوربجنورد-اسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: ساخت باند دوم محور بجنورد -اسفراین از جمله پروژه های تفویض شده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به استان است.

    وی تصریح کرد: امسال برای اجرای این پروژه راهسازی، ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی مصوب شده است که از این میزان تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

    وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد اسفراین در محدوده پلیس راه اسفراین (دوراهی سنخواست) تا ورودی اسفراین به مناقصه رفته است و پیمانکار به زودی مشخص می شود.

    نژادصفوی خاطرنشان کرد: اجرای باند دوم این مسیر به طول ۴۳ کیلومتر هنوز مطالعه ندارد که شامل دوراهی سنخواست تا مهنان است، در این زمینه مشاور انتخاب شده است تا کار مطالعه انجام شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: با بهره برداری از باند دوم بجنورد- اسفراین بار ترافیکی محور کاهش می یابد و به دنبال آن ایمنی ترددها ارتقا پیدا می کند.

    پروژه راهسازی بجنورد- اسفراین به طول ۶۰ کیلومتر از سال ۹۰ آغاز شده است.

    بر اساس این گزارش طول بزرگراه‌های استان ۱۸۰ کیلومتر، راه‌های اصلی ۴۴۰ کیلومتر و راه‌های روستایی حدود چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر است. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *