×
×

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی
بیکاری۴۴۶فرزندایثارگر دارای تحصیلات عالی

  • کد نوشته: 16096
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عابس حسینی اظهارداشت: فرزندان شهدا و ایثارگران برای استخدام در دستگاه های اجرایی همانند دیگر اقشار جامعه در آزمون شرکت می کنند با وجود سهمیه ۳۰ درصدی(۲۵ درصد جانبازان بالای ۲۵ درصد و ۵ درصد آن جانبازان زیر ۲۵ درصد) تعداد کمتری استخدام می شوند.
    بیکاری۴۴۶فرزندایثارگر دارای تحصیلات عالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۴۴۶ فرزند ایثارگر دارای تحصیلات عالیه در استان بیکار هستند که بیشتر این افراد مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف دارند.

    بیکاری۴۴۶فرزندایثارگر دارای تحصیلات عالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عابس حسینی اظهارداشت: فرزندان شهدا و ایثارگران برای استخدام در دستگاه های اجرایی همانند دیگر اقشار جامعه در آزمون شرکت می کنند با وجود سهمیه  ۳۰ درصدی(۲۵ درصد جانبازان بالای ۲۵ درصد و ۵ درصد آن جانبازان زیر ۲۵ درصد) تعداد کمتری استخدام می شوند.

    وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۹۳ نفر دیگر از فرزندان شهدا و ایثارگران استان در نوبت اشتغال هستند اظهار داشت: از این تعداد ۸۹۸ نفر مقطع کارشناسی، ۶۵۴ نفرکاردانی و مابقی دیپلم و زیر دیپلم هستند.

    وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال به ۸۹ نفر متقاضی پرداخت شده است افزود:در سال گذشته نیز برای ۴۲۹ نفر متقاضی ایجاد شغل خانواده های شهدا و ایثارگران در این استان بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال پرداخت شده بود.

    بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شد و در سال ۱۳۶۵ نیز وظیفه ساماندهی و پشتیبانی فرزندان شهدا به این نهاد واگذار شد.

    خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده، ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *