×
×

فرماندار مهریز
مناسب‌سازی معابرعمومی مهریزبرای ترددمعلولان

  • کد نوشته: 16155
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی عصر روز پنجشنبه به مناسبت ۱۳ آذر ( روز جهانی معلولان ) در دیدار با چند معلول شهرستان با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در رسیدگی به مطالبات جامعه هدف افزود: مناسب‌سازی معابر جزو نیازهای مهمی است که به جدیت بیشتری نیاز دارد .
    مناسب‌سازی معابرعمومی مهریزبرای ترددمعلولان
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار مهریز گفت: مناسب‌سازی معابر عمومی برای تردد راحت معلولان جزو مطالبات مهمی است که با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ، شهرداری و پیگیری اداره بهزیستی در مرکز شهرستان انجام می شود.

    مناسب‌سازی معابرعمومی مهریزبرای ترددمعلولان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی عصر روز پنجشنبه به مناسبت ۱۳ آذر ( روز جهانی معلولان ) در دیدار با چند معلول شهرستان با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در رسیدگی به مطالبات جامعه هدف افزود: مناسب‌سازی معابر جزو نیازهای مهمی است که به جدیت بیشتری نیاز دارد .

    وی خاطرنشان کرد: تاکنون در این مورد در شهرستان طی سال‌های اخیر کارهای خوبی به خصوص برای مناسب‌سازی معابر عمومی برای تردد معلولان و سالمندان صورت گرفته ولی به خاطر اهمیت موضوع و توجه به حقوق معلولان کافی نیست و باید با همت و پیگیری بیشتر شاهد تحقق خواسته جامعه هدف در منطقه باشیم.

    همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در این دیدار به اهمیت اشتغال، ازدواج و ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال معلولان در جامعه اشاره کرد و همکاری مردم و مسوولان را برای خدمت به جامه هدف خواستار شد که رسالتی ملی و انسانی است .

    هم اکنون ۲۶ هزار و ۹۰۲ نفر معلول دارای پرونده در استان یزد از حمایت بهزیستی برخوردارند و سه مرکز معاینه در منزل و چهار مرکز روزانه ، ۲ مرکز حرفه‌آموزی، یک مرکز آموزشی توانبخشی زیر۱۴ سال ویک مرکز طرح مراقبان با همکاری بخش‌خصوصی خدمات مورد نیاز به این قشر ارایه می‌دهد.

    تعداد افرادی که به نوعی در استان دچار معلولیت هستند حدود ۵۳ هزار نفر تخمین زده می‌شود و بر پایه آمارهای جهانی حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد افراد هر جامعه‌ای به شکلی از یک تا چند معلولیت رنج می‌برند.

    جمعیت استان یزد حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که ۵۹ درصد آن در مرکز استان و بقیه در ۹ شهرستان‌دیگر استان سکونت دارند.

    تعداد افراد معلول مهریز نزدیک به ۹ درصد جمعیت این شهرستان ۵۵ هزار نفری تخمین زده می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *