×
×

رییس بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان
اختصاص۵دستگاه ونتیلاتورپیشرفته به بیمارستان بوکان

  • کد نوشته: 16158
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین صلاح الدین قادرزاده بوکانی افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های ونتیلاتور موجود در بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان نیاز مراجعان به بیمارستان را نمی‌داد از این‌رو این تعداد دستگاه تنفس مصنوعی پیشرفته به بخش‌های ویژه اختصاص یافت.
    اختصاص۵دستگاه ونتیلاتورپیشرفته به بیمارستان بوکان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان گفت: پنج دستگاه ونتیلاتور پیشرفته (تنفس مصنوعی) به منظور ارایه خدمات درمانی بهتر به مبتلایان به کرونا به تنها بیمارستان در این شهرستان اختصاص یافت.

    اختصاص۵دستگاه ونتیلاتورپیشرفته به بیمارستان بوکان

    اختصاص۵دستگاه ونتیلاتورپیشرفته به بیمارستان بوکان
    اختصاص۵دستگاه ونتیلاتورپیشرفته به بیمارستان بوکان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین صلاح الدین قادرزاده بوکانی  افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های ونتیلاتور موجود در بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان نیاز مراجعان به بیمارستان را نمی‌داد از این‌رو این تعداد دستگاه تنفس مصنوعی پیشرفته به بخش‌های ویژه اختصاص یافت.

    وی با بیان اینکه این دستگاه‌ها با تلاش‌ها و پیگیری نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در اختیار این بیمارستان قرار گرفت، اظهار داشت: این دستگاه‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه برای خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا با علائم شدید تنفسی نصب شدند.

    رییس بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان با بیان اینکه این نخستین دستگاه‌های ونتیلاتور پرتابل است که در اختیار بیماران بیمارستان شهید قلی‌پور قرار گرفته است، گفت: ارزش این دستگاه‌ها ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

    قادرزاده افزود: در ۱۵ مهرماه سال جاری نیز با پیگیری‌های انجام شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه اکسیژن‌ساز که از تجهیزات حیاتی بیمارستان‌ها به ویژه برای خدمت‌رسانی به بیماران تنفسی و در شرایط حاد و فعلی کرونایی است به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تحویل بیمارستان بوکان شد.

    وی اظهار داشت: بنابر اعلام نیاز این بیمارستان‌ و هماهنگی‌های انجام‌شده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با معاونت درمان وزارت بهداشت، تاکنون ملزومات مصرفی و سرمایه‌ای پزشکی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است.

    وی افزود: هم اینک ۳۷ دستگاه ونتیلاتور بزرگسالان و پنج دستگاه ونتیلاتور ویژه نوزادان در بخش‌های آی سی یو این بیمارستان وجود دارد که با احتساب دستگاه‌های جدید در مجموع ۴۷ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان بوکان اختصاص یافته است.

    ونتیلاتور ( تنفس مصنوعی ) یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در بیمارستان و مراکز درمانی بوده و بکارگیری آن در روند احیای بیماران تاثیر مثبتی دارد.

    بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و دارای یک بیمارستان است که این بیمارستان علاوه بر خدمات دهی به بیماران شهرستان به بیماران شهرستان‌های همجوار دیگر نیز خدمات درمانی ارایه می‌کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *