×
×

استاندار کرمانشاه
خروج ازرکودبسیاری ازطرح‌های اسلام آبادغرب

  • کد نوشته: 16180
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در پایان جلسه اداری فرمانداری اسلام آباد غرب به خبرنگاران گفت: ساخت بسیاری از واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی چهارم استان در منطقه ویژه اسلام آبادغرب فعال شده است.
    خروج ازرکودبسیاری ازطرح‌های اسلام آبادغرب
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمانشاه گفت: بسیاری از طرح‌های مهم شهرستان اسلام آبادغرب که مطالبه جدی مردم بوده‌ یا انجام شده و یا از رکود خارج شده ‌است.

    خروج ازرکودبسیاری ازطرح‌های اسلام آبادغرب

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل ازایرنا، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در پایان جلسه اداری فرمانداری اسلام آباد غرب به خبرنگاران گفت: ساخت بسیاری از واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی چهارم استان در منطقه ویژه اسلام آبادغرب فعال شده است.
    او به سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی دولت در این پروژه ها اشاره و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال عملیات اصلی ساخت آن آغاز شود.
    بازوند در ادامه به پروژه فروآلیاژ منگنز اشاره کرد و بیان داشت: ۱۰۰ درصد سرمایه گذاری این پروژه توسط شرکت چینی انجام و تا اسفند ماه بهره برداری می رسد.
    پروژه ۳۰ هکتاری گلخانه اسلام آبادغرب دیگر طرحی بود که بازوند به آن پرداخت و گفت: ساخت این پروژه سالها است که بر سر زبانها است تا اینکه ساخت ۱۱ هکتار آن عملی شده و اسکلت آن نصب شده است.
    وی افزود: طبق برنامه زمانبدی تا اردیبهشت ماه سال آینده قرار است سه تا چهار هکتار این طرح به بهره برداری برسد.
    استاندار کرمانشاه در ادامه به بیمارستان اسلام آبادغرب که در جریان زلزله سال ۹۶ تخریب شده بود اشاره کرد و گفت: در جریان ساخت این پروژه کارهای اضافی نظیر ساخت مکانی برای MRI و سی تی اسکن به مجری طرح تحمیل شده است که باید انجام شود.
    بازوند ابراز امیدواری کرد که با حل و فصل مشکلات اداری، مردم اسلام آبادغرب در بهمن ماه شاهد افتتاح بیمارستان باشند.
    وی همچنین به سد چناره در حوزه استحفاظی شهرستان اسلام آبادغرب و بخش حمیل اشاره کرد و بیان داشت: ما مخالف انتقال آب از یک حوزه به حوزه دیگر نیستیم اما باید آب روستاهای اطراف از این سد تامین شود.
    مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز در این مصاحبه خبری گفت: برای ساخت سد چناره ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی و هشت روستا در بخش حمیل زیر آب می رود.
    او با اشاره به کمبود آب روستاهای اطراف سد تاکید کرد: یا این پروژه باید متوقف شود یا اینکه سهم آب شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شود.
    شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *