×
×

استاندار مرکزی
مطلوبیت روندپیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند

  • کد نوشته: 16187
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید «علی آقازاده» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان شازند و بازدید از طرح‌های مهم عمرانی این شهرستان افزود: شماری طرح ملی مهم در شهرستان شازند وجود دارد که برای روند مطلوب‌تر کار نیازمند هدایت، حمایت و رفع مشکلات پیش رو است.
    مطلوبیت روندپیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار مرکزی گفت: روند پیشرفت طرح‌های عمرانی ملی در شهرستان شازند از توابع این استان مطلوب است و با وجود همه تنگناهای اقتصادی کارنامه خدمات دراین شهرستان نمره قبولی دارد.

    مطلوبیت روندپیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند

    مطلوبیت روندپیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند
    مطلوبیت روندپیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید «علی آقازاده» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان شازند و بازدید از طرح‌های مهم عمرانی این شهرستان افزود: شماری طرح ملی مهم در شهرستان شازند وجود دارد که برای روند مطلوب‌تر کار نیازمند هدایت، حمایت و رفع مشکلات پیش رو است.

    وی بیان کرد: یکی از این طرح‌های مهم جاده ازنا به شازند است که برای پیشبرد امور ان پیگیری‌ مستمری صورت گرفته و ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حدفاصل  رباط میل در استان مرکزی به سمت استان لرستان تا بهار ۱۴۰۰  آسفالت شده  و برای زیر بار ترافیک رفتن اماده می‌شود.

    استاندار مرکزی ادامه داد: اقدامات اثربخشی برای این طرح درجریان است و تامین مصالح مورد نیاز و ابنیه آن انجام شده و تنها آسفالت آن باقی مانده است که با کوشش مضاعف پیمانکار و راه و شهرسازی و همراهی کارخانه ۲۶۰ تنی آسفالت این شهرستان، مشکلی در این راستا وجود ندارد.

    آقازاده تصریح کرد: برای آسفالت مسیر ۱۲ کیلومتری مذکور، ۳۵ هزار تن لایه پوششی راه و آسفالت نیاز است و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد این مسیر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روکش می‌شود وگرنه آماده سازی ان حداکثر  تا خرداد ۱۴۰۰  خواهد بود.

    وی عنوان کرد: مسیر توره به بروجرد در گردنه زالیان نیز از طرح‌های مهم است که امید می‌رود ۱۴ کیلومتر آن تا تابستان سال آینده  آسفالت شود.

    استاندار مرکزی یادآور شد:عملیات اجرایی در  این مسیرارتباطی با مشکلات زیادی در ۲ سال گذشته همراه بود  و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا از مسایل ان گره‌گشایی شود و این مسیر پرتردد کشورهرچه زودتر آماده بهره برداری شود.

    آقازاده بیان کرد: یکی از طرح ‌های عمرانی مهم شهرستان شازند عملیات اجرایی جاده برون شهری در حدفاصل  شازند به خمین است که با تخصیص اعتبار خوبی که دارد امید می‌رود ترمیم، اصلاح و نوسازی راه به زودی انجام شود.

    استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان شازند از مسیر اراک (رباط میل) شازند – ازنا، پل زیرگذر شازند – ازنا واقع در ورودی روستای باغ برآفتاب از توابع بخش قره کهریز، محل ایست بازرسی شهر شهباز، شرکت مجری طرح ۲ بانده شدم محور اراک (رباط میل)- شازند – ازنا، محل ایست و بازرسی شهر مهاجران و پایگاه ایست و بازرسی اراک – توره – بروجرد بازدید کرد.

    شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *