×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
کرونااعتراف به قتل ۳۴۷ نفرکرد

  • کد نوشته: 16194
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر سیماسادات لاری درارتباط با جدیدترین آمار جانباختگان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت ۳۴۷ بیمار آلوده به این ویروس جان خود را از دست دادند در مجموع آمار جان باختگان به این ویروس به ۴۹ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.
    کرونااعتراف به قتل ۳۴۷ نفرکرد
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با این خبر گفت: از روز گذشته تا به امروز ۱۴آذر ۱۳۹۹طبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۳۴۱  بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشورمورد شناسایی قرار گرفته که منجر به بستری یک هزار و ۹۹۶ نفر از آنها بستری شد بدین ترتیب مجموع بیماران آلوده به این ویروس در کشور به رقم ۶ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

    کرونااعتراف به قتل ۳۴۷ نفرکرد

      به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر سیماسادات لاری درارتباط با جدیدترین آمار جانباختگان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت ۳۴۷ بیمار آلوده به این ویروس جان خود را از دست دادند در مجموع آمار جان باختگان به این ویروس به  ۴۹ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

     وی در خصوص افراد بهبود یافته و ترخیص شدگان این بیماری افزود: خوشبختانه تا بدین لحظه آمار بهبود یافتگان که منجر به ترخیص آنها از بیمارستان های کشور گردید را  ۷۰۸ هزار و ۱۰۶ نفرخواند و گفت اما متاسفانه تا کنون ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

    معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: تا بدین لحظه ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کرونا ویروس در کشور صورت گرفته است.

    براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *