×
×

جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها

  • کد نوشته: 16206
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل ازایرنا، کاربران عراقی امروز عشق و علاقه وافر خود به نیروهای الحشد الشعبی را ابراز داشته و با راه اندازی هشتک "الحشد _ حررکم" (الحشد الشعبی شما را آزاد کرد) در شبکه اجتماعی توییتر، پیام های محبت آمیز خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.
    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها
  • تبلیغ هدفمند

    در پی فضاسازی جدید رسانه های سعودی و همدستان غربی آنها علیه سازمان «الحشد الشعبی» عراق، مردم این کشور روز (جمعه) با راه اندازی هشتکی از جانفشانی های نیروهای این سازمان ستایش و بر نقش آنها در مبارزه با داعش و برقراری امنیت کشورشان تاکید کردند.

    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل ازایرنا، کاربران عراقی امروز عشق و علاقه وافر خود به نیروهای الحشد الشعبی را ابراز داشته و با راه اندازی هشتک “الحشد _ حررکم” (الحشد الشعبی شما را آزاد کرد) در شبکه اجتماعی توییتر، پیام های محبت آمیز خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

    کاربران عراقی این هشتک را که در صدر هشتک های پرطرفدار کشورشان قرار گرفت، برای ابراز محبت خود نسبت به الحشد الشعبی و پاسخ به کسانی راه اندازی کردند که درصدد تضعیف این نهاد هستند.

    اخیرا رسانه های سعودی و همدستان غربی آنها دور جدیدی از فضاسازی و دروغ پراکنی علیه الحشد الشعبی عراق را درتلاشی مذبوحانه برای ضربه زدن به این نهاد به راه انداخته اند.

    اما کاربران عراقی در پاسخ به این رسانه های تفرقه افکن، تصاویر شهدای الحشد الشعبی و دیگر مبارزانی را که در میادین نبرد در شهرهای مختلف عراق به مبارزه با گروه تروریستی داعش رفتند و تروریسم تکفیری را از این کشور بیرون راندند، بازنشر دادند و تاکید کردند که اگر نیروهای الحشد الشعبی نبودند، داعش سراسر عراق را به اشغال خود درآورده بود.

    آنها در توییت های خود الحشد الشعبی را که مجموعه ای از فرزندان همه اقشار و طوایف عراق است، ثروتی عظیم و پشتوانه ای بزرگ برای کشورشان دانستند که در نبرد با باندهای تکفیری توانمندی های خود را به اثبات رساند.

    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها
    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها

    یک کاربر عراقی به نام «ابو هاشم المحمداوی» نوشت: اگر الحشد الشعبی نبود، همگان از بین می رفتند، از صمیم قلب از الحشد الشعبی تشکر می کنم.

    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها
    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها

    «مسلم راضی» دیگر کاربر عراقی نیز در پیام مشابهی خطاب به رژیم های عرب منطقه که علیه الحشد الشعبی فضاسازی می کنند،نوشت: اگر الحشد الشعبی در عراق نبود، داعش الان در خانه ها و کاخ های شما بود و زنانتان را به بردگی می گرفت و به ناموس شما هتک حرمت می کرد.

    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها
    جوابی قاطع به فضاسازی سعودیها

    کاربر دیگری به نام «الحسین موطنی» نیز درباره سازمان الحشد الشعبی و نقش آن در عراق تاکید کرد: الحشد امن و امان عراق و ملت عراق است.

    «زینب حسین» دیگر کاربری بود که در قدردانی از نیروهای الحشد الشعبی عراق نوشت: گام های شما همانند خورشید است، هر جا که گام می‌نهید، پیروزی می آید.

    «ابو نور الخزاعی» نیز از جمله دیگر کاربران عراقی بود که در توییت خود به نقشه برخی کشورهای عرب منطقه خلیح فارس و صهیونیست ها علیه الحشد الشعبی اشاره کرد و نوشت که دشنمان با این نقشه در تلاش برای تعرض به الحشدالشعبی با همه شیوه های پلید خود هستند. 

    فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی عراق بستر ساز تشکیل سازمان بسیج مردمی «الحشد الشعبی» در این کشور شد که پس از سه سال نبرد تمام عیار علیه گروه تروریستی داعش توانست در سال ۲۰۱۷ میلادی با شکست دادن این گروه تروریستی، اراضی عراق را از اشغال عناصر آن آزاد کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *