×
×

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی
همراهی۹۰درصدمردم خراسان شمالی باطرح محدودیت کرونایی

  • کد نوشته: 16234
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی کرامتی اظهار داشت: متغیرهای انتخاب شده برای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، کارشناسی شده و بسیار مهم بود و تاثیر آن هم با تغییر رنگ کرونایی برخی از شهرستان ها نمود پیدا کرد.
    همراهی۹۰درصدمردم خراسان شمالی باطرح محدودیت کرونایی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: بیش از ۹۰ درصد از مردم استان در بخش‌های مختلف بویژه کسبه و بازار با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی همراهی داشتند و امید می‌رود در هفته پیش رو هم این همکاری ادامه یابد.

    همراهی۹۰درصدمردم خراسان شمالی باطرح محدودیت کرونایی

    همراهی۹۰درصدمردم خراسان شمالی باطرح محدودیت کرونایی
    همراهی۹۰درصدمردم خراسان شمالی باطرح محدودیت کرونایی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی کرامتی اظهار داشت: متغیرهای انتخاب شده برای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی،  کارشناسی شده و بسیار مهم بود و تاثیر آن هم با تغییر رنگ کرونایی برخی از شهرستان ها نمود پیدا کرد.

    وی خاطرنشان کرد: رویکرد این طرح، بهبود وضعیت و قطع زنجیره کرونا است و در این مدت رنگ کرونایی شهرستان فاروج از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

    وی خاطرنشان کرد: البته در شهرستان مانه و سملقان، شمار فوتی ها افزایش داشت و رنگ شهر هم از نارنجی به قرمز تغییر کرد.

    کرامتی اظهار داشت: این طرح در هفته پیش رو هم ادامه دارد و محدودیت ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد برای فعالیت گروه های مختلف، بازاریان و نیز ترددها بر اساس دستورالعمل های تعیین شده خواهد بود.

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در این هفته، مدارس تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

    وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام آموزش و پرورش، آموزش به صورت مجازی پیگیری می شود و برای مناطقی که دانش آموزان به فضای مجازی دسترسی ندارند، راهبران آموزشی، درسنامه ها و محتواهای درسی را در میان دانش آموزان توزیع می کنند.

    کرامتی گفت: اکنون سه شهرستان استان شامل بجنورد، مانه و سملقان و اسفراین قرمز است و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

    وی افزود: در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت است، البته مشاغل از جمله تامین کنندگان مواد شیمیایی، عرضه کنندگان ابزار یراق و ایزوگام و نیز فروشندگان ابزار آلات تجهیزات کشاورزی به گروه یک افزوده شده است.

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در شهرهای نارنجی هم تنها مشاغل گروه یک و ۲ مجاز به فعالیت است.

    ادارات آموزش و پرورش ۳ شهرستان تعطیل است

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم درباره تعطیلی ادارات شهرستانی آموزش و پرورش در هفته آتی گفت: بر اساس استعلام از دستگاه های مربوط،  فاروج از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است و بر این اساس اداره این شهرستان تعطیل نیست.

    عباس سعیدی اظهار داشت: هفته آینده ادارت شهرستانی آموزش و پرورش در سه شهرستان شامل بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان  که وضعیت کرونایی قرمز دارند، تعطیل است.

    وی خاطرنشان کرد: در این سه شهرستان، ارباب رجوع پذیرش نمی شود البته کارکنانی که خدمات ضروری ارائه می دهند حضور دارند.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: حضور نیرو در ادارات سایر شهرستان ها بر اساس دستورالعمل های طرح جامع مدیریت هوشمند محدویت های کرونایی است.

    طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت کرونایی از اول آذرماه جاری آغاز شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *