×
×

مدیرکل بهزیستی گلستان
بیش از۴۹هزار معلول در گلستان

  • کد نوشته: 16239
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید محمدحسینی افزود: بخشی از این معلولیت‌ها حرکتی و جسمی مربوط به تصادفات است و انتقال مجروح در تصادفات به بیمارستان است و برای اینکه این انتقال مجروحان ،امن باشد در این بخش نشستهای با دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار کردیم
    بیش از۴۹هزار معلول در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بهزیستی گلستان گفت :در استان گلستان بیش از ۴۹ هزار معلول وجود دارد و بیشترین میزان معلولیت مربوط به شهرستان آق قلا و بندرترکمن میباشد.

    بیش از۴۹هزار معلول در گلستان

    بیش از۴۹هزار معلول در گلستان
    بیش از۴۹هزار معلول در گلستان

     حسینی افزود: بخشی از این معلولیت‌ها حرکتی و جسمی مربوط به تصادفات است و انتقال مجروح در تصادفات به بیمارستان است و برای اینکه این انتقال مجروحان ،امن باشد در این بخش نشستهای با دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار کردیم

     وی تاکید کرد :هنوز دلیل اصلی بالا بودن میزان معلولیت در شهرهای آق‌قلا و بندرترکمن مشخص نشده است و بیشترین معلولیت مربوط به معلولین جسمی و حرکتی است که بالغ بر ۱۹ هزار نفر دچار این مشکل هستند .
    وی گفت :با توجه به افزایش قیمت‌ها کمک های حمایتی ما بخش کوچکی از هزینه‌های معلولین را جبران می‌کند و بهزیستی به صورت مستمر و غیرمستمر به معلولان کمک هایی را انجام می دهد.
     سید مهدی حسینی افزود :هزینه های خرید ویلچر معمولی و برقی ،حمایت برای کشت حلزون ،سمعک ،پای مصنوعی ،عصا و غیره حمایت هایی است که بهزیستی در حوزه توانبخشی به معلولان انجام میدهد.
     مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ۳۶۹ نفر از معلولان در سطح دانشگاه های استان در حال تحصیل هستند که هزینه تحصیلی به این معلولان ازبهزیستی پرداخت می شود.

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *