×
×

مسوول اقشار بسیج در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی
آزادی۳۷زندانی جرایم غیرعمدتوسط بسیجیان

  • کد نوشته: 16275
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عین الله حاتمی اظهار داشت: این زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به بدهکاری مالی غیرکلاهبرداری هستند که به علت ناتوانی در پرداخت آن هم اینک تحمل حبس می کنند.
    آزادی۳۷زندانی جرایم غیرعمدتوسط بسیجیان
  • تبلیغ هدفمند

    مسوول اقشار بسیج در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیجیان این استان با راه‌اندازی پویشی برنامه‌ریزی کرده‌اند که ۳۷ زندانی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کنند.

    آزادی۳۷زندانی جرایم غیرعمدتوسط بسیجیان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عین الله حاتمی اظهار داشت: این زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به بدهکاری مالی غیرکلاهبرداری هستند که به علت ناتوانی در پرداخت آن هم اینک تحمل حبس می کنند.

    وی افزود: بدهی هر زندانی جرایم غیرعمد کمتر از ۱۵۰ میلیون ریال است که در مجموع میزان بدهی آنان به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد که تلاش خواهد شد تا پایان سال از زندان آزاد شوند.

    وی با بیان اینکه این افراد مربوط به زندان های شهرستان های بجنورد، اسفراین و شیروان هستند اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج چهار زندانی از زندان های استان آزاد شدند.

    مسوول اقشار بسیج در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته بسیج تفاهم نامه ای کشوری بسته شده است تا هزار زندانی جرایم غیر عمد توسط بسیجیان با مشارکت خیران آزاد شوند.

    خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری ۳۵۰ هزار نفر بسیجی دارد که در قالب ۲۲ سازمان قشری سازماندهی شده اند.

    مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: امسال ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد با ۲۲۵ میلیارد ریال بدهی از زندان های این استان آزاد شدند.

    رضا استاجی افزود: هم اینک ۷۳ زندانی جرایم غیرعمد مجموعا با ۷۰ میلیارد ریال بدهی در زندان های استان تحمل حبس می کنند.

    وی اظهار داشت: جرایم غیرعمد شامل ناتوانی در پرداخت مهریه، نفقه، محکومیت هایی غیر از کلاهبرداری، تصادفات جاده ای و حوادث کارگاهی است.

    وی گفت: تلاش مجموعه زندان ها، کاهش هدفمند جمعیت کیفری در زندانها است.

    هم اینک حدود هزار و ۴۰۰ مددجو در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند که ۲ درصد آنان را زنان تشکیل می دهند.

    شماره حساب ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت و شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان شمالی آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

    در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *