×
×

این قصه سردراز دارداگر…

  • کد نوشته: 16355
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۶
  • ۰
  • در این شرایط سخت کرونایی که برای زنده ماندن هموطنان همه دست در دست هم دادن تا در کنار یکدیگر و با همیاری هم در مقابل این ویروس بیولوژیک که بر خلاف سایر ویروس‌ها که گاهاً به طور طبیعی و یا از طریق درمان سایر ویروس‌ها موجب تولد ویروس جدید می‌شود نیست، متولد نشده بلکه ویروسی است دست ساز که دست ساخت بشر و برای نابودی ملت‌ها بعنوان یک سلاح تولید شده سلاحی که در مرحله نخست ماموریتش نابودی کشورهای همچون ایران، لبنان، سوریه، روسیه ، چین و عراق بود که درطی سالهای اخیر موفق به ایستادن در مقابل قلدور نمایی‌های کشورهای ابرقدرت که سردمدار آنها رژیم صهیونیستی است بوده اما به ناگاه تمام این برنامه‌ریزی ها بلعکس شده و این ویروس طراحی شده برای ایجاد ناامنی در کشورهای مسلمان که خوشبختانه دامن کسانی شد که موجب تولد آن شدند،تا جایی که بر اساس آخرین آمار منتشره بیشترین قربانیانی که تا کنون این ویروس در زمره ماموریت خود به ثبت رسانده متعلق به کشوری است که خود را ارباب می داند و حامی رژیم غیرقانونی صهیونیستی است وعامل تولید همین ویروس دست ساز است.
    این قصه سردراز دارداگر…
  • تبلیغ هدفمند

    کرونا، ویروسی سلاحی است دست ساخت بشر که ماموریتش نابودیست و برای به زانو در آوردن کشورهای که در مقابل یاوه گویان می ایستند طراحی شده، حال بعد از گذشت یکسال از تولد این سلاح دانشمندان و نخبگان ایرانی موفق به دریافت نتیجه شدند و در آینده نزدیک شاهد پایان عمر این سلاح به واسطه دستان همین نخبگان خواهیم بود.

    این قصه سردراز دارداگر…

    در این شرایط سخت کرونایی که برای زنده ماندن هموطنان همه دست در دست هم دادن تا در کنار یکدیگر و با همیاری هم در مقابل این ویروس بیولوژیک که بر خلاف سایر ویروس‌ها که گاهاً به طور طبیعی و یا از طریق درمان سایر ویروس‌ها موجب تولد  ویروس جدید می‌شود نیست، متولد نشده بلکه ویروسی است دست ساز که دست ساخت بشر و برای نابودی ملت‌ها بعنوان یک سلاح تولید شده سلاحی که در مرحله نخست ماموریتش نابودی کشورهای همچون ایران، لبنان، سوریه، روسیه ، چین و عراق بود که درطی  سالهای اخیر موفق به ایستادن در مقابل قلدور نمایی‌های کشورهای ابرقدرت که سردمدار آنها رژیم صهیونیستی است بوده اما به ناگاه تمام این برنامه‌ریزی ها بلعکس شده و این ویروس طراحی شده برای ایجاد ناامنی در کشورهای مسلمان که خوشبختانه دامن کسانی شد که موجب تولد آن شدند،تا جایی که بر اساس آخرین آمار منتشره بیشترین قربانیانی که تا کنون این  ویروس در زمره ماموریت خود به ثبت رسانده متعلق به کشوری است که خود را ارباب می داند و حامی رژیم غیرقانونی صهیونیستی است وعامل  تولید همین ویروس دست ساز است.

     

    اما همین کشور به تازگی متوجه شد که ایران توانسته ۵ بر یک از این کشور در مقابله با سلاحی که برای نابودی اش طراحی کرده بود جلو بیفتد و برای همین امتیاز توسط رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به حذف دانشمندی می کند که کار را به آخر رسانده فارغ از اینکه این کار به اتمام رسیده و دیگر این اقدام جز سریعتر کردن شمارشگرثانیه شمار برای نابودی این رژیم دروغین چیز دیگری را به ارمغان نیاورد.

    • افتخارم این است که ایرانی هستم

    حال با وجود این خبر خوش وزیر بهداشت را همانگونه که به آن اشاره شد ۵ بر یک در تولید واکسن کرونا ساخت ایران از کشوری که خود را متمدن و ارباب کشورها می‌دانست جلو افتادیم و این یعنی ۵ قدم جلوتر در مقابله با سلاحی که برای نابودی بشریت ساخته شده بود توسط جوانان و نخبگان ایرانی برداشته شد و این بدان معنی است که آمریکا دیگر نمی‌تواند ابرقدرت باشد و سایر کشورها جلوی این شیطان بزرگ زانو بزنند.را به جشن و پایکوبی می‌نشینیم.

    حال دیگر همت مسؤلین را می‌طلبد که در کنار داشته‌ها و با اتکا به نیروی داخل در مقابل تمام یاوه‌گوی‌ها و عربدهای توخالی با اتکا دشمنان‌به دستان توانمند نخبگان و دانش آموختگان مکتب عشق بایستند.

    همانگونه که بنیانگذار انقلاب بارها در بیاناتشان فرمودند بکشید ما را که با کشتن هر نفر ما موجب تولد و رویش چندین نفر دیگر خواهید شد.

     بگذریم در کنار این رشادت‌ها که توسط نخبگان و دانشمندان ایرانی موجب سرافرازی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در این کره خاکی و رخ نمایی قدرت دانش و نبوغ جوانانی که موجب ایجاد غرور در بین همه ملت ایران شد تا بار دیگر همچون ۸ سال دفاع مقدس و ۴۰ سال تحریم به همه بفهمانیم ایران کشوری نیست که با تحریم و تهدید در مقابل هر گونه افاضه‌گویی قد خم کند تا شاهد به تاراج رفتن خاک کشورش توسط دشمنان شود که اگر اینگونه بود دولت پهلوی و قاجار این کار را بخوبی انجام می دادند و نیازی به انقلاب کردن نداشتیم.

    • به احترام تیم پزشکی و کسبه در کنار هم باشیم تا در مقابل هم

    حال دیگر در کنار همه این رشادت‌ها نوبت ما ملت ایران است تا به ثمر رسیدن این جهاد دانش که ثمره اش را به زودی برداشت خواهیم کرد مقابل این یاوه گویی‌ها همانند این چهل سال و در کنار نخبگان بایستیم و با همراهی کردن تیم پزشکی در جهت کنترل و کاهش شیوع این ویروس قدم برداریم و با تبعیت از محدودیت‌ها با هدف حفظ سلامتی خود و خانواده همانطور که کسبه اقدام به تعطیل کردن کسب خود فارغ از ضررهای که متحمل میشوند سلامتی من و شما را ضامن حفظ آن دانسته و با پایین آوردن کرکره‌های محل کسب به دانشمندان و تیم‌های پزشکی یاری می رسانند.

    و اینجاست که ما نیز نباید در کنار این از خود گذشتگی و نثار با غفلتی که دشمن در وجودمان ایجاد میکند اقدام به برگزاری مراسمات دورهمی و رفتن به مراکز تفریحی و گردشگری کنیم.

    • دولت نیز همپای مردم باشد

    و از سوی دیگر دولت و مسؤلین نیز باید همپای این همه شهامت و از خودگذشتگی مردم قدم بردارد و در مقابل عوامل گرانی و نه گرانفروشی بایستد و اجازه ندهد سودجویان در این شرایط بداقتصادی که همه جامعه گرفتار آن شده اند به سادگی جولان دهند و برای اینکه برخی‌ها ره صدساله را یک شبه طی کنند چراغ سبز نشان ندهند و قدردان این مردم که به گفته خودشان ولی نعمتان شان هستند باشند.

    دولت نیز باید همپای مردم باشد نه اینکه در این شرایط اقدام به اعمال فشار از طریق قطع مصارف انرژی همچون آب، برق و گاز مردمی که در این چند صباح و زیر این همه فشار گرانی نتوانسته اقدام به پرداخت به موقع قبوض خود کنند،کند.

    • بانکها با مردم مدارا کنند

    و یا بانک‌ها با اجرا گذاشتن چک ضامن و مسدود کردن حسابها و اقدام به توقیف اموال وام گیرنده و ضامن در این شرایط کنند و یا اینکه سازمانی برای ثبت نام با اطلاع رسانی ضعیف خود اقدام به تجمع شهروندان به دفاتری که خود عامل توزیع و انتشار ویروس هستند کند.

    • باز بودن مراکز تفریحی گردشگری معنی نمی دهد

    و از سوی با باز گذاشتن مراکز تفریحی و حضور برخی از همین مسؤلین که متاسفانه سرلوحه جامعه هستند در همین اماکن و گرفتن فیلم و تصویر و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی‌که قرار بر مسدود کردن آن تا پایان محدودیت‌ها بود خود موجب برهم زدن تمام این همه تلاش و زحمتی است که تیم پزشکی و کسبه‌ای که برای سلامتی جامعه می کشند می شود.

    نمی دانم که درست فهمیدم یا اشتباه میکنم قرار بود که ورودی شهرهای قرمز اعمال محدودیت‌ها توسط تیم‌های حفاظتی مورد کنترل قرار گیرد که متأسفانه خبری از این کنترل‌ها وجود ندارد.

    • کارمند عزیز شما خونه رفتید که در سلامت باشید

    آقای مسئول و کارمندی که تعطیلی و حضور ۵۰درصدی شما در محیط کار صرفا به این خاطر است که شما بزرگوار به همراه خانواده خود در خانه بمانید تا در مقابله با این ویروس دچار مشکل نشوید نه اینکه این حضور را در دورهمی‌ها و مراکز تفریحی کامل کنید.

    عدم حضور شما در محل کار به منزله این نبوده که از کار خود غافل باشید و ارباب رجوع نتواند به کار خود برسد بلکه بدین منظور است که شما همان کاری که قرار است در محیط کار انجام دهید را در محیط منزل انجام دهید.

    • معلم عزیز شغل شما آموزش است نه مسافرکشی

    و یا آن معلمی که در نبود مدرسه با خودرو خود در خیابان های شهر کار تاکسی را انجام می دهد بجای اینکه به دنبال راهکاری برای ارائه آموزش به فرزندان خود باشد.

    و یا اینکه در هر ساعتی از شبانه روز که حوصله‌اش سر رود می‌خواهد آن را با گرفتن آزمون از دانش‌آموزان خود پر کند و فارغ از اینکه همه دانش‌آموزان مجهز به گوشی هوشمند مناسب و سازگار با اپلیکیشن‌های ارتباطی مخصوصا شاد نیستند و تاسف برانگیز بودنش با حرکتهای کودکانه به جای اینکه سرلوحه دانش آموز خود باشند پشت نقاب این فضا مقابل آنها می ایستد.

    • فعالیت دکه های مطبوعاتی ممنوع شود

    آیا فعالیت دکه های به ظاهر روزنامه فروش در این شرایط معنی می دهد در شرایطی که عمده فعالیت این مراکز زمره گروه های پرخطر محسوب می شود.

    و در موردی دیگر که می توان به آن اشاره داشت فعالیت دکه‌های به ظاهر روزنامه فروشی است که اسماً از این نام استفاده می کنند اما در عمل فعالیت‌شان غیر از مسئولیتشان است و در اینجا همین عزیزان بدون اینکه خود بخواهند عاملی در توزیع و انتشار ویروس هستند که متاسفانه مسؤلین امر به جای ممانعت از فعالیت این مراکز که قاعدتا ۵درصد فضای آنها مطبوعات نبوده اجازه فعالیت به آنها را می دهند.

    و این قصه سر دراز دارد که اگر به همین روال ادامه پیدا کند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *