×
×

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان
اهدا۳۴۷جلدکتاب به مراکزفرهنگی

  • کد نوشته: 16495
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کارآنلاین ابراهیم عباسپور، اظهار داشت: کتاب های مزبور که با موضوعات خانوادگی، ادبی، رمان، اجتماعی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت و کمک آموزشی در مناسبت های مختلف به کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدارس، کتابخانه ها و ارباب رجوع این اداره اهدا شده است.
    اهدا۳۴۷جلدکتاب به مراکزفرهنگی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در این خصوص گفت:از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۳۴۷ جلد کتاب به ارزش ۱۰۴ میلیون و ۴۹۳ هزار ریال به صورت رایگان به مراکز فرهنگی و کتابخانه‌ای شهرستان اهدا گردیده است.

    اهدا۳۴۷جلدکتاب به مراکزفرهنگی

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین ابراهیم عباسپور، اظهار داشت: کتاب های مزبور که با موضوعات خانوادگی، ادبی، رمان، اجتماعی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت و کمک آموزشی در مناسبت های مختلف به کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدارس، کتابخانه ها و ارباب رجوع این اداره اهدا شده است.

    وی با اشاره به استقبال ارباب رجوع هنگام دریافت کتاب های اهدایی، افزود: از مهم ترین اهداف اجرای این طرح توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است.
    در حال حاضر شیروان با سرانه ۱۳ هزارم مترمربع فضای کتابخانه‌ای به ازای هر نفر، رتبه هفتم را در بین هشت شهرستان استان دارد.
    نا گفته نماند شهرستان شیروان به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت، پنج عضو کتابخانه ای دارد.
    گفتنی است این شهرستان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی که در فاصله ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *