×
×

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال
آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند

  • کد نوشته: 16589
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس ۱۱ روز دیگر تا افتخارآفرینی آسیایی زمان دارد. سرخپوشان در شرایطی خود را برای این دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند که دیدار این تیم برابر نساجی لغو شد و برگزاری دیدار با ذوب‌آهن نیز به خاطر کرونایی‌هایی این تیم اصفهانی در ابهام قرار دارد.
    آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند
  • تبلیغ هدفمند

     پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران گفت: تیم‌های آسیایی همیشه از رویارویی با تیم‌های ایرانی هراس دارند و این موضوع می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند.

    آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند
    آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند
    آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس ۱۱ روز دیگر تا افتخارآفرینی آسیایی زمان دارد. سرخپوشان در شرایطی خود را برای این دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند که دیدار این تیم برابر نساجی لغو شد و برگزاری دیدار با ذوب‌آهن نیز به خاطر کرونایی‌هایی این تیم اصفهانی در ابهام قرار دارد.

    عملکرد سرخپوشان در هفته‌های اخیر این موضوع را نشان داد که به عقیده بسیاری از کارشناسان این تیم در خط حمله ایراداتی دارد موضوعی که ممکن است برای سرخپوشان در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا مشکل‌ساز شود.

    در همین راستا «ناصر ابراهیمی»  مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی در گفت‌وگو با ایرنا در مورد شرایط سرخپوشان در آستانه لیگ قهرمانان آسیا، شانس پرسپولیسی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی آسیا، مشکل سرخپوشان در خط حمله و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

    شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

    شرایط تیم ایده‌آل است. تیم در اوایل لیگ با انتقاداتی مواجه بود اما رفته رفته بهتر شد و موفق شد در دیدار آخر خود برابر شهر خودرو موفق شد از هر نظر عملکرد خوبش را اثبات کند و به پیروزی قاطعی دست پیدا کند.


    ابتدا این را بگویم که پرسپولیس در بازی آخر خود ۳ گل زد. این یعنی تیم مشکل گلزنی ندارد. در فوتبال پیش می‌آید که زمانی توپ‌های مهاجمان به گل تبدیل نمی‌شود اما مهم گلزنی تیم است و فرقی ندارد چه بازیکنی گل بزند.

    اما قبول کنید که خط حمله پرسپولیس زهردار نیست؟

    این مشکل اساسی فوتبل ما است. اینکه اعتماد به مهاجمان جوان سخت است. مربیان امروزی از بازی دادن به بازیکنان زیر ۲۰ سال ترس دارند اما باید به این نفرات میدان داد تا کسب تجربه کنند و در چنین شرایطی طبیعی است که به کمبود بازیکن می‌خوریم. این فوتبال ما است که دچار کمبود بازیکن شده است، اما پرسپولیس شرایط بهتری دارد.

    مشکل گلزنی در فینال لیگ قهرمانان مشکل‌ساز نخواهد شد؟

    پرسپولیس در خط دفاعی خوب است و از دید من نقطه قوت تیم خط میانی است که کمر تیم محسوب می‌شود. هماهنگی هافبک‌ها و مشارکت آنها هم در دفاع و هم در حمله خیلی خوب است و آنها به خوبی خلق موقعیت می‌کنند. همین هافبک‌ها در گلزنی هم عملکرد خوبی دارند و نقطه قوت تیم همین است.

    آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند
    آسیایی‌هاهمواره ازتیم‌های ایرانی ترس دارند

    از این موضوع بگذریم. پرسپولیس زمان مربیگری شما چندین و چند نیمه‌نهایی آسیا را دید اما هرگز قهرمان نشد. آیا این تیم می‌تواند کار نیمه تمام شما را تمام کند؟

    فوتبال آسیا خیلی پیشرفت کرده است. الان تیم‌های چینی و ژاپنی بازیکنان سطح اول اروپا را جذب می‌کنند. اما نقطه قوت تیم حضور کادر فنی با دانش است. «یحیی گل‌محمدی»، «کریم باقری»، «حمید مطهری»، «داود فنایی» و در کنار آنها «افشین پیروانی» روی هم بیش از یک قرن تجربه دارند. من مربی همه آنها بودم و حضور آنها برگ برنده پرسپولیس در این دیدار مهم است.

    چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا قائل هستید؟

    امسال شرایط از همیشه بهتر است. از طرفی نباید از این موضوع غافل باشیم که به خاطر عملکرد تیم‌های ایرانی چه در رقابت‌های ملی و باشگاهی، همیشه آسیایی‌ها از تیم‌های ایرانی ترس دارند. همین موضوع می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس برای قهرمانی کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *