×
×

استاندار کرمانشاه
پرداخت باقیمانده اعتبارات زلزله کرمانشاه به زودی

  • کد نوشته: 16665
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین «هوشنگ بازوند» که روز سه‌شنبه به منظور رایزنی با سازمان برنامه و بودجه راهی تهران شده بود، پس از دیدار با مدیران این سازمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبارات که معادل ۲۵ میلیارد تومان است پس از انجام کارهای اداری حداکثر تا ۱۰ روز آینده تخصیص پیدا می‌کند تا ارگان‌های مربوطه از آن استفاده کنند.
    پرداخت باقیمانده اعتبارات زلزله کرمانشاه به زودی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمانشاه اعلام کرد که ۲۵ درصد اعتبارات عمرانی باقیمانده زلزله کرمانشاه تا ۱۰ روز آینده به صورت کامل پرداخت می‌شود.

    پرداخت باقیمانده اعتبارات زلزله کرمانشاه به زودی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین «هوشنگ بازوند» که روز سه‌شنبه به منظور رایزنی با سازمان برنامه و بودجه راهی تهران شده بود،  پس از دیدار با مدیران این سازمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبارات که معادل ۲۵ میلیارد تومان است پس از انجام کارهای اداری حداکثر تا ۱۰ روز آینده تخصیص پیدا می‌کند تا ارگان‌های مربوطه از آن استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه امروز در رابطه با افزایش اعتبارات سد «هواسان» نیز مذاکره شد، گفت: این سد در منطقه اورامانات کرمانشاه اکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که باید میزان این اعتبارات به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

    استاندار کرمانشاه مذاکره برای تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) را بخشی از برنامه‌های امروز خود در سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد و گفت: قرار شد که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تجهیز این بیمارستان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه قرار بگیرد.

    بازوند افزود: از سوی دیگر قرار شد که سود این تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه به بانک‌ها پرداخت شود و بیمارستان نظامی تنها اصل پول را در مدت مقرر بازگرداند.

    استاندار کرمانشاه تامین اعتبارات لازم برای ساخت موزه دفاع مقدس را نیز از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار با مدیران سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد و گفت: بودجه لازم برای ساخت این موزه تامین می‌شود.
    مصوبات ورزش و جوانان
    استاندار کرمانشاه همچنین به دیدار روز گذشته خود با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در این دیدار مجوز بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کرمانشاه را گرفتیم تا بتوانیم از سرمایه‌های که برای ساخت این ورزشگاه صرف شده است به نحو احسن استفاده کنیم.

    بازوند با بیان اینکه به دنبال افزایش بودجه اداره ورزش و جوانان هستیم، افزود: همچنین در این دیدار موضوع تجهیز خانه جوانان کرمانشاه به عنوان بزرگترین خانه جوانان کشور نیز مطرح شد که وزیر ورزش قول های مساعدی در این زمینه داد.
    پیگیر تصویب منطقه آزاد قصرشیرین

    استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه به موضوع پیگیری برای تصویب منطقه آزاد قصرشیرین اشاره کرد و گفت: روز گذشته در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع منطقه آزاد قصرشیرین مطرح شد تا بتوانیم شاهد تصویب این منطقه در مجمع باشیم.

    وی با اشاره به اینکه این منطقه می تواند همزمان هم به اقلیم کردستان و هم بخش مرکزی کشور عراق خدمات‌رسانی کند، افزود: این منطقه همچنین زیرساخت‌های خوبی دارد و تمام مسیر آن از تهران تا قصرشیرین دوبانده است و با شرح این مزایا در جلسه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خیلی امیدواریم که منطقه آزاد قصرشیرین به عنوان یکی از مناطق آزاد در جلسه مجمع به تصویب برسد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *