×
×

باسرعت بیشتردرحال اجراراه‌آهن مبارکه به شهرکردهستیم

  • کد نوشته: 16746
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا صلواتی روز چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد و رفع موانع اجرای پروژه با موضوع رفع معارضان اظهار داشت: راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد یکی از مهمترین پروژه‌های استان‌های مرکزی کشور به شمار می‌رود و باید تلاش کرد تا موانع اجرای آن هرچه سریع‌تر برطرف شود.
    باسرعت بیشتردرحال اجراراه‌آهن مبارکه به شهرکردهستیم
  • تبلیغ هدفمند

    مجری طرح‌های زیربنایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با ارزیابی مطلوب از روند اجرای طرح راه‌آهن مبارکه به شهرکرد گفت: پیمانکاران در جبهه‌های مختلف با وجود سرمای هوا، پل‌ها، تونل‌ها و سایر جبهه‌ها را فعال نگه داشته‌اند و این راه‌آهن به سرعت در حال اجراست.

    باسرعت بیشتردرحال اجراراه‌آهن مبارکه به شهرکردهستیم

    باسرعت بیشتردرحال اجراراه‌آهن مبارکه به شهرکردهستیم
    باسرعت بیشتردرحال اجراراه‌آهن مبارکه به شهرکردهستیم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا صلواتی روز چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد و رفع موانع اجرای پروژه با موضوع رفع معارضان اظهار داشت: راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد یکی از مهمترین پروژه‌های استان‌های مرکزی کشور به شمار می‌رود و باید تلاش کرد تا موانع اجرای آن هرچه سریع‌تر برطرف شود.

    وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله تحویل زمین ایستگاه راه‌آهن شهرکرد به پیمانکار هستیم و با توجه به انتخاب پیمانکار، باید هرچه سریع‌تر زمینه تحویل زمین به پیمانکار برای شروع کار اجرایی و عمرانی آن فراهم شود.

    صلواتی تصریح کرد: دسترسی‌ها به ایستگاه راه‌آهن، استفاده مردم از آن و سایر ظرفیت‌های موجود در تعیین محل ایستگاه شهرکرد مد نظر قرار گرفته شده است و امید است مسئولان استان چهارمحال و بختیاری، کمک کنند که این پروژه هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

    مجری طرح‌های زیربنایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: با اجرای پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به  شهرکرد، اتفاقات خوبی در حوزه اتصال شهرکرد به شبکه ریلی کشور صورت می‌گیرد و همراهی در خصوص آزادسازی زمین‌های معارضان زمینه‌ساز تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه خواهد شد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد مهمترین پروژه استان  به شمار می‌رود که باید بیشترین تلاش را برای تکمیل آن به کار گرفت.

    مجید نظری افزود: مجموعه مدیریتی استان و وزارت راه و شهرسازی به دنبال آن است که عملیات ریل‌گذاری آن هرچه سریع‌تر انجام شود و از این جهت باید همه موانع آن برطرف شود.

    وی، رفع معارضات و آزادسازی زمین‌های موردنظر را گام مهمی در احداث هرچه سریع‌تر راه‌آهن استان عنوان کرد و گفت: تلاش برای آزادسازی‌ زمین‌های مدنظر این پروژه در حال انجام است و امید می‌رود بتوان هرچه زودتر اتفاقات خوبی را در این حوزه عملیاتی کنیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید در خصوص موارد مالی پروژه نیز گشایش‌های مناسب انجام شود تا بخش‌های بعدی تخصیص بودجه پروژه به سرعت صورت گیرد.

    به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۹۵ کیلومتر طول دارد و با اجرای پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری، تحول بزرگی در جابجایی و حمل و نقل ریلی مسافر و کالا، بین استان‌های بزرگ و صنعتی کشور رخ می‌دهد و فاصله استان‌های جنوبی تا مرکز کشور حدود ۵۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *