×
×

استاندار گلستان در همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر؛
ایجاد منابع درآمدی زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می دهد

  • کد نوشته: 1676
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۶
  • ۰
  • استاندار گلستان با بیان اینکه قریب به نیمی از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند، گفت: ایجاد منابع درآمدی زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می دهد و باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات روستائیان و یا در روستاها موجب افزایش درآمدهای آنان شویم. به گزارش بازار کسب وکار، هادی حق شناس […]

    ایجاد منابع درآمدی زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می دهد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با بیان اینکه قریب به نیمی از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند، گفت: ایجاد منابع درآمدی زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می دهد و باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات روستائیان و یا در روستاها موجب افزایش درآمدهای آنان شویم.


    به گزارش بازار کسب وکار، هادی حق شناس در همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان روستایی در سازندگی روستاها استفاده کرد.


    وی افزود: باید تلاش ما ساختن انسان توسعه یافته باشد چراکه انسان های توسعه یافته با ایده و اندیشه های نو کارخانه ها و کارگاه های بزرگ را می سازند و بهره وری واقعی از آن انسان های توسعه یافته است.


    استاندار گلستان با اشاره به طرح هادی روستاها، گفت: تلاش داریم در روستاهایی که اعتبار طرح هادی به پایان رسیده ، طرح هادی را مورد بازنگری قرار دهیم تا مشکلات مردم کاهش یابد.


    حق شناس یادآور شد: با استفاده از ظرفیت ها تلاش داریم امکانات ورزشی در روستاها را افزایش دهیم.


    وی با اشاره به مصوبه ای که در هیات دولت در جریان است، خاطر نشان کرد: هیات دولت اعتبار هزار میلیارد تومانی را برای زهکشی اراضی استان در نظر گرفته که می تواند تاثیر بسزایی در آینده کشاورزی استان دارد.


    استاندار گلستان با بیان اهمیت درختکاری در روستاها گفت: باید فضای روستا با فضای سبز عجین باشد و درختکاری توسط دهیاران و شوراها در روستاها نه تنها اقدامی ماندگار است بلکه موجب توسعه و سرسبزی روستا نیز می شود.


    حق شناس ابراز امیدواری کرد، هر روز شرایط زندگی در روستاها بهتر شود و زمینه مهاجرت معکوس فراهم آید.

    همچنین در این همایش مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۳ هزار نفر در مجموعه روستایی حقوق دریافت می کنند و ما امیدواریم اختیارات دهیاری ها بر اساس قانون به آنها بازگردد.


    علی نصیبی ضمن اشاره به محرومیت های روستاهای استان علی رغم قابلیت ها، خواستار توجه ویژه به آب و برق روستاها در بودجه سال ۹۹ شد.


    لازم به ذکر است در این همایش با حضور استاندار گلستان از مدیران کلی که بیشترین همکاری را با روستاها داشته اند، دهیاران و شورائیان روستایی برتر و بخش های خصوصی تحول آفرین در روستاها تقدیر شد.

    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *