×
×

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان
تداوم‌ محدودیت‌های کروناتایکشنبه آینده

  • کد نوشته: 16816
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عباسعلی ارجمندی اظهارداشت: وضعیت هشدار شهرهای سیستان و بلوچستان به صورت هفتگی از دوشنبه هر هفته تا دوشنبه هفته بعد آن مشخص می‌شود.
    تداوم‌ محدودیت‌های کروناتایکشنبه آینده
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان گفت: محدودیت‌های کرونا برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده براساس همان وضعیتی که شهرهای استان از جهت سطح هشدار نارنجی یا قرمز دارند اعمال و تداوم خواهد داشت.

    تداوم‌ محدودیت‌های کروناتایکشنبه آینده

    تداوم‌ محدودیت‌های کروناتایکشنبه آینده
    تداوم‌ محدودیت‌های کروناتایکشنبه آینده

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عباسعلی ارجمندی اظهارداشت: وضعیت هشدار شهرهای سیستان و بلوچستان به صورت هفتگی از دوشنبه هر هفته تا دوشنبه هفته بعد آن مشخص می‌شود.

     وی افزود: محدودیت‌های کرونا در سیستان و بلوچستان تدام داشته و در حوزه شهرستان‌های با وضعیت زرد مانند وضعیت نارنجی مراکز آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تعطیل کامل است.

    سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: وضعیت شهرهای این استان همچنان شکننده بوده و به گونه‌ای نیست که از ویروس کرونا گذر کامل اتفاق افتاده باشد.

    وی تصریح کرد: مردم همچنان بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان را حتما در دستور کار داشته باشند.

    ارجمندی خاطرنشان کرد: در بخش محدودیت‌های تردد درون شهری از ۲۱ تا چهار صبح برای شهرهای نارنجی همچنان وجود داشته و برای تردد بین‌شهری نیز محدودیت و الزامات در نظر گرفته شده است.

    وی بیان کرد: اگر در میان مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عادی‌انگاری و سهل‌انگاری اتفاق بیافتد این یک مشکل سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *