×
×

سریال زنجیره ای وادامه ازدواج کرونایی

  • کد نوشته: 16887
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا در آخرین مورد مراسم جشن عروسی یک زوج جوان در شهرستان آق‌قلا با دستگیری داماد به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونای گلستان ناتمام ماند.
    سریال زنجیره ای وادامه ازدواج کرونایی
  • تبلیغ هدفمند

    سریال برگزاری جشن عروسی در سایه بی‌توجهی به خطر کرونا و شیوع این ویروس در استان گلستان با دستگیری و بازداشت دامادها همچنان ادامه دارد و گویی این قصه را پایانی نیست.

    سریال زنجیره ای وادامه ازدواج کرونایی

    سریال زنجیره ای وادامه ازدواج کرونایی
    سریال زنجیره ای وادامه ازدواج کرونایی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا در آخرین مورد مراسم جشن عروسی یک زوج جوان در شهرستان آق‌قلا با دستگیری داماد به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونای گلستان ناتمام ماند.

    مدیر شبکه بهداشت شهرستان آق‌قلا در این باره اظهار داشت: بر اساس گزارش ماموران بهداشتی و دستور دادستان این شهرستان؛ نیروی انتظامی از برگزاری دورهمی و جشن عروسی با دستگیری داماد جلوگیری کرد.

    اوزونی دوجی اظهار کرد: داماد متخلف هنگام تدارک برپایی جشن از سوی شبکه بهداشت و دادستانی تذکر گرفت اما بی توجه به آن و با اصرار بر برگزاری مراسم دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

    گفتنی است تاکنون چند مجلس عروسی در نقاط مختلف استان گلستان مانند گنبدکاووس، گمیشان، بندرترکمن و آق‌قلا با بازداشت داماد همراه شده است.

    همچنین یک داماد در شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری جشن عروسی مبتلا به کرونا شد که پس از یک هفته بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.

    اکنون ۹ شهرستان گلستان شامل آق‌قلا، گرگان، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، گنبدکاووس، کلاله، مراوه‌تپه علی‌آباد کتول در وضعیت قرمز و شهرستان‌های کردکوی، مینودشت، آزادشهر، رامیان و گالیکش در وضعیت نارنجی و هشدار شکننده شیوع کرونا قرار دارند.

    بر اساس آخرین آمار اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۵۴۴ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *