×
×

استاندار مرکزی:
موفقیت بزرگ درکاهش۱۰درصدی تلفات

  • کد نوشته: 16897
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید «علی آقازاده» عصر پنجشنبه در آیین اجرای طرح زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدماتی استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان در اراک، افزود: کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های ترافیکی امسال یعنی جان ۵۰ سرمایه انسانی حفظ شده است.
    موفقیت بزرگ درکاهش۱۰درصدی تلفات
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار مرکزی گفت: تلفات جاده‌ای این استان امسال نسبت به مدت مشابه قبل کاهش ۱۰ درصدی دارد که این مهم موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود و امید است این شاخص تا پایان سال کاهش بیشتری داشته باشد.

    موفقیت بزرگ درکاهش۱۰درصدی تلفات

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید «علی آقازاده» عصر پنجشنبه در آیین اجرای طرح زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدماتی استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان در اراک، افزود: کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های ترافیکی  امسال یعنی جان ۵۰ سرمایه انسانی حفظ شده است.

    وی بیان کرد: دستگاه های خدماتی استان مرکزی که در امور ترافیکی و جاده‌های استان دخیل هستند باید تمامی تلاش خود را برای بهبود فرهنگ ترافیکی و کاهش نواقص جاده‌ای به کار گیرند.

    استاندار مرکزی ادامه داد: بیشتر شهرهای این استان در سه روز اخیر شاهد نخستین برف پاییزی بود و دستگاه‌های خدماتی استان آمادگی خوبی از خود نشان دادندکه این مهم باید تا پایان فصل سرما به بهترین شکل ادامه یابد.
    آقازاده بیان کرد: کاهش  حداقل ۱۰ درصدی کشته‌های ترافیکی در سال با همکاری گسترده ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی از پارسال هدفگذاری شده که این مهم تاکنون محقق شده است.

    وی عنوان کرد: موفقیت نهایی در اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی زمانی حاصل می‌شود که هیچ تلفاتی در جاده‌های این استان رخ ندهد و امید می‌رود که روزی این موفقیت حاصل شود.
     فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: طرح زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدماتی این استان همزمان با سراسر کشور از امروز (پنجشنبه) کلید خورد و تا ۲۰ اسفندماه با محوریت جاده‌های ارتباطی استان مرکزی و اولویت محورها و گردنه‌های برفی ادامه دارد.

    سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در راستای اجرای این طرح،  ۹۰ تیم گشت خودرویی و ۳۲ تیم موتورسوار حوزه پلیس راه و راهور استان مرکزی و تیم‌های مختلف نهادها و سازمان‌های همکار در طرح حضور دارند.

    وی بیان کرد: کاهش حوادث رانندگی و کشته‌های ناشی از این حوادث همواره در اولویت برنامه‌های ستاد فرماندهی استان مرکزی قرار داشته و با اقدامات موثر انظباط ترافیکی، در هشت ماه امسال، تعداد قربانیان ترافیکی  استان نسبت به مدت مشابه قبل حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

    فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: شمار  تصادفات رانندگی در استان امسال نسبت به مدت مشابه قبل با کاهش ۴۱ درصدی و تعداد مجروحان حوادث رانندگی با کاهش ۲۶ درصدی همراه بوده است.

    سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهمترین علت وقوع حوادث رانندگی این استان در هشت ماه گذشته گزارش شده که نیاز است فرهنگ‌سازی های وسیعی در این خصوص صورت بگیرد.

    وی بیان کرد: ۲۱ درصد از حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی در این مدت در جاده‌های اصلی، ۲۹ درصد در بزرگ‌راه‌ها، ۱۸ درصد در آزادراه‌ها و ۳۳ درصد در مسیرهای فرعی و روستایی بوده است.

    فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در رابطه با اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی در این استان، ۴۵۷ خودروی متخلف مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی، ۳۴۳ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی، سه هزار و ۱۳۹ خودرو مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

    در این آیین، تیم‌های پلیس راه، راهور و دستگاه‌های خدماتی دخیل در اجرای طرح زمستانه استان مرکزی پس از رد شدن از مقابل جایگاه، قرآن کریم و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب، برای استقرار در جاده‌های استان مرکزی اعزام شدند.

    استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *