×
×

دروازه بان گلستانی تیم رایکا بابل:
بعداز۵سال نتیجه زحماتم راگرفتم

  • کد نوشته: 16914
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • ۰
  • این دروازه بان گلستانی که از چندسال قبل به تیم بابلی پیوسته در مقابل تیم قشقایی شیراز درون دروازه تیمش ایستاد و عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت و اولین «کلین شیت» تیمش را به ثبت رساند.
    بعداز۵سال نتیجه زحماتم راگرفتم
  • تبلیغ هدفمند

    «سهراب پل گردنی» دروازه بان ۲۲ ساله تیم رایکا بابل برای نخستین بار در لیگ دسته اول فوتبال کشور به میدان رفت.

    بعداز۵سال نتیجه زحماتم راگرفتم

    این دروازه بان گلستانی که از چندسال قبل به تیم بابلی پیوسته در مقابل تیم قشقایی شیراز درون دروازه تیمش ایستاد و عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت و اولین «کلین شیت» تیمش را به ثبت رساند.

    سهراب پل گردنی درباره اولین تجربه حضورش در لیگ دسته اول فوتبال به خبرنگار ما گفت: حس خیلی خوب و غیرقابل وصفی داشتم، چون ۵ سال برای چنین روزی زحمت کشیده بودم و فارغ از نتیجه و عملکردی که داشتم از اینکه توانستم درون دروازه قرار بگیرم بسیار خوشحال بودم.

    پل گردنی در مورد عملکردش در این مسابقه بیان کرد: خداراشکر همه اعضای تیم راضی بودند و بازیکنان به من گفتند نگران دروازه نبودیم و گل نخوردن ما باعث شد که در ادامه بتوانیم به گل دوم هم برسیم.

    وی با اشاره به بازخوردها و واکنش هایی که در این مدت داشته اظهار داشت: تمام مربیان، همبازیان، دوستان و آشنایان مرا مورد لطف خود قرار دادند و مهمتر از همه خانواده ام هستند که انرژی من را چند برابر کردند.

    سنگربان گلستانی رایکا بابل در پاسخ به این سوال که آیا در بازی¬های آینده هم دروازه بان شماره یک تیم خواهی بود یا خیر اظهار کرد: واقعا مشخص نیست، تیم ما یک دروازه بان خوب دیگر هم دارد و اینکه کدام از ما درون دروازه باشیم به تشخیص کادرفنی بستگی دارد.

    لازم به ذکر است، در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم رایکا بابل با حضور سهراب پل گردنی موفق شد در شیراز تیم قشقایی را با دوگل شکست دهد و اولین برد فصل خود را جشن بگیرد.

    نویسنده: محمدامین شعبانی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *