×
×

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان
احداث۵۰۰نیروگاه خورشیدی خانگی

  • کد نوشته: 16938
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ماندانا زنگنه اظهارداشت: با راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک خانگی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی درآمدی پایدار به وجود خواهد آمد.
    احداث۵۰۰نیروگاه خورشیدی خانگی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در این ارتباط گفت: ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران برای مددجویان کمیته امداد این استان به منظور کسب درآمد پایدار ساخته می‌شود.

    احداث۵۰۰نیروگاه خورشیدی خانگی

    احداث۵۰۰نیروگاه خورشیدی خانگی
    احداث۵۰۰نیروگاه خورشیدی خانگی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ماندانا زنگنه اظهارداشت: با راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک خانگی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی درآمدی پایدار به وجود خواهد آمد.

    وی بیان کرد: به منظور ایجاد درآمد مناسب برای خانواده‌های کم درآمد طرح‌های متعددی در سیستان و بلوچستان موردبررسی قرار گرفت.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از میان طرح‌های مطرح شده، ایجاد نیروگاه‌های کوچک خورشیدی خانگی و استخرهای پرورش ماهی با توجه به موقعیت و شرایط این استان دارای قابلیت اجرایی بوده و در نهایت این طرح‌ها به تصویب رسیدند.

    وی بیان  کرد: همسو با اجرای این طرح‌ها، برای ساخت استخرهای پرورش ماهی پس از بررسی‌های لازم قراردادی منعقد و بر اساس آن ۹۶ استخر در مناطق مختلف این استان ایجاد خواهد شد.

    زنگنه اظهارداشت: در بخش پنل‌های خورشیدی موافقت شده تا نیروگاه‌های خورشیدی کوچک در خانه‌های مددجویانی که توان مالی مناسب ندارند نصب شده و اداره برق طبق تعهد، برق تولیدی این نیروگاه را خریدار کند بر این اساس طی مدت چند ساله تفاهم‌نامه برای این مددجویان درآمدی پایدار به وجودخواهد آمد.

    وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و پتانسیل‌های شهرستان‌های دلگان، فنوج و بمپور نیاز است تا این نهاد معین توسعه این شهرستان‌ها شود.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی شرکت‌های زیرمجموعه اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور می‌توانند با توجه به پتانسیل‌های سیستان و بلوچستان در بخش‌های معدنی، کشاورزی و بازرگانی تا حد زیادی به توسعه اقتصادی این استان کمک کند.

    وی ادامه داد: این در حالیست که در حوزه شیلات استان ۴۰ درصد صید و ۷۰ درصد ماهی تن کشور را تامین می‌کند و علاوه بر آن در پرورش میگو و ماهی در قفس هم ظرفیت‌های بالایی دارد که کمیته امداد می تواند در محرومیت زدایی از آن ها به خوبی بهره ببرد.
    زنگنه با اشاره به ظرفیت‌ها و منابع بی نظیر آب و خاک کشت و صنعت جلگه چاه هاشم کمیته امداد خواستار بالفعل شدن تمامی ظرفیت‌های آن مجموعه و راه اندازی زنجیره کامل صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *