×
×

فرمانده انتظامی گلستان
برگزاری رزمایش ترافیکی طرح زمستانه درگلستان

  • کد نوشته: 17019
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم گفت: در زمستان امسال از مشارکت هزار نفری پلیس و نیروهای سایر دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه جاده ای با بهره گیری از ۴۰۰ دستگاه خودرو استفاده می شود.
    برگزاری رزمایش ترافیکی طرح زمستانه درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های گلستان با هدف سنجش آمادگی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی و پیشگیری از حوادث در جاده‌های پرتردد استان امروز شنبه در گرگان برگزار شد.

    برگزاری رزمایش ترافیکی طرح زمستانه درگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم گفت: در زمستان امسال از مشارکت هزار نفری پلیس و نیروهای سایر دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه جاده ای با بهره گیری از ۴۰۰ دستگاه خودرو استفاده می شود.

    سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اظهار داشت: طرح زمستانه جاده‌ای نمونه ای از برنامه ارتقای فرهنگ عمومی و ارایه خدمات است که اجرای آن تا پایان زمستان ادامه دارد.

    از مجموع هزار و ۶۰۰ کیلومتر جاده کوهستانی گلستان، حدود ۷۰۰ کیلومتر برف‌گیر است.

    وی همچنین بر تعریض جاده های شرق استان و ساخت کمربندی و کنارگذر شهری برای کاهش تصادفات رانندگی در این منطقه تاکید کرد.

    رییس پلیس راه انتظامی گلستان نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از آمادگی پلیس راه استان برای آغاز طرح زمستانه جاده ای گفت: افزایش حضور پلیس‌راه در جاده‌ها، روان سازی ترافیک و ممانعت از انسداد جاده، رسیدگی سریع به حوادث غیر مترقبه احتمالی، امداد رسانی به‌موقع به مسافران و در راه ماندگان و اطلاع رسانی در مورد وضعیت جاده ها را از جمله اهداف اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان برشمرد.

    به گفته سرهنگ علی عبدی امسال پلیس راه استان با ۹۱ تیم در ۱۰ پاسگاه به صورت شبانه روزی مستقر شده و خدمات زمستانه را ارایه می دهد.

    در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده ای گلستان، بخشی از تجهیزات خودرویی پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی رژه رفتند.

    استان مرزی گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت و واقع در مسیر گردشگری شمال و زیارتی مشهد مقدس، افزون بر پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، ۲ و سه دارد که حدود هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن کوهستانی و یا سخت گذر است .

    گلستان از شمال با کشور ترکمنستان، از غرب با مازندران، از شرق با خراسان شمالی و از جنوب با استان سمنان همسایه است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *