×
×

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان
انتشار۱۷عنوان کتاب درشیروان

  • کد نوشته: 17064
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیم عباسپور اظهار داشت: کتاب های چاپ شده در موضوعات مذهبی، ورزشی، آموزشی، تغذیه، کودک و نوجوان، هنر، روانشناسی، تاریخی، رمان و فرهنگی بوده است.
    انتشار۱۷عنوان کتاب درشیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در ارتباط با این خبر گفت: امسال ۱۷ عنوان کتاب توسط انتشارات شیلان در این شهرستان چاپ و روانه بازار نشر شده است.

    انتشار۱۷عنوان کتاب درشیروان

    انتشار۱۷عنوان کتاب درشیروان
    انتشار۱۷عنوان کتاب درشیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیم عباسپور اظهار داشت: کتاب های چاپ شده در موضوعات مذهبی، ورزشی، آموزشی، تغذیه، کودک و نوجوان، هنر، روانشناسی، تاریخی، رمان و فرهنگی بوده است.

    وی با بیان اینکه بیشترین انتشارات در زمینه چاپ کتاب های آموزشی بوده است گفت: شمارگان کتابهای منتشر شده بین ۵۰۰ تا سه هزار جلد بوده است و هم اینک نیز ۱۳ عنوان کتاب دیگر توسط این انتشاراتی در دست چاپ است.

    عباسپور افزود: چهار انتشارات شیلان، گنج سخن، آوای شرق و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که از این تعداد ۲ انتشارات فعالیت زیادی دارند،  یکی فعال و یکی نیمه فعال است که عمده مشکلات آنها گران شدن کاغذ و کاهش فروش کتاب است.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: این اداره به منظور حمایت از ناشران، علاوه بر پرداخت تسهیلات، سالانه بخشی از کتب منتشره آنان را با توجه به ارزش موضوعات خریداری می کند.

    عباسپور افزود: سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیش از ۱۰۰ ملیون ریال کتاب از ناشران شهرستان خریداری کرد که انجام خریدها در پایان اسفندماه هر سال صورت می گیرد.

    شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *