×
×

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد
استانداردجهانی درتجهیزات آتش‌نشانان بجنورد

  • کد نوشته: 17119
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید گریوانی در خصوص تجهیزات انفرادی آتش نشانان این شهر اظهار داشت: تجهیزات انفرادی که آتش نشانان در بجنورد دارند شخصی بوده که این امر در سایر شهرستان های استان و حتی شمار زیادی از شهرهای کشور وجود ندارد.
    استانداردجهانی درتجهیزات آتش‌نشانان بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد در این خصوص گفت: از معدود مناطقی در کشور هستیم که تجهیزات انفرادی آتش‌نشانان دارای استاندارد جهانی است .

    استانداردجهانی درتجهیزات آتش‌نشانان بجنورد

    استانداردجهانی درتجهیزات آتش‌نشانان بجنورد
    استانداردجهانی درتجهیزات آتش‌نشانان بجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید گریوانی در خصوص تجهیزات انفرادی آتش نشانان این شهر اظهار داشت: تجهیزات انفرادی که آتش نشانان در بجنورد دارند شخصی بوده که این امر در سایر شهرستان های استان و حتی شمار زیادی از شهرهای کشور وجود ندارد.

    وی در ادامه با مقاومت پرسنل این سازمان نسبت به ویروس کرونا تصریح کرد: یکی از دلایل وجود در این قضیه و ممانعت از ابتلا و درگیری کارکنان آتش نشانی بجنورد با ویروس کرونا، شخصی شدن لباس و تجهیزات فردی آنان می باشد.  

    وی با اشاره اعتبار تخصیص یافته برای خرید تجهیزات ایمنی آتش نشانان گفت:  اخیرا اعتبار۵۰۰ میلیون ریال برای خرید ۵۰ عدد کلاه مورد نیاز آتش نشانان هزینه گردیده است که پیش از این نیز ۶۰ عدد کلاه در این سازمان موجود بود.

    مدیرعامل آتش نشانی بجنورد در خصوص تجهیزات شخصی پرسنل سازمان آتش نشانی این شهر افزود: در حال حاضر کلیه تجهیزات حفاظت فردی آتش نشانان منجمله کلاه،  دستکش، لباس و کفش شخصی می باشد.

    وی با اشاره به کمبودهای آتش‌نشانی بجنورد گفت: در حال حاضر متاسفانه علی الرغم پیگیری‌های چندساله نسبت به تامین خودرو نردبان آتش‌نشانی،که به عنوان نیاز اساسی و مبرم مدیریت حوادث آتش‌سوزی و حوادث غیر مترقبه در مرکز استان می باشد بی ثمر و بدون نتیجه مانده است.

    گریوانی در خصوص خودرو نردبان دار  اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر اعتبار ۳۶۰ الی ۴۰۰ میلیاردی تامین خودرو نردبان آتش نشانی لازم است، این در صورتی است که موضوع از سال ها قبل در حال پیگیری است که در صورت خرید آن در گذشته دیگر به پرداخت این مبلغ نیاز نبود.

    وی در ادامه با اشاره به اعتبار لازم در خصوص تامین این نوع خودرو گفت: متاسفانه تامین این اعتبار برای خرید بالابر با اعتبارات استانی میسر نیست.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد افزود: انتظار می رود که نمایندگان خانه ملت در این خصوص تا مرحله حصول به نتیجه استمرار داشته باشد.

    لازم به ذکر است که خراسان شمالی جزو پنج استان معدود کشور استمی باشد که فاقد خودرو نردبان آتش نشانی است.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *