×
×

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس
تخصیص۱۴۱میلیاردریال اعتباربه طرح فاضلاب گنبدکاووس

  • کد نوشته: 17140
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین سعیدی‌راد در خصوص میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح اظهار داشت: از محل اعتبارات تخصیص گرفته جهت اجرای طرح ملی جمع آوری فاضلاب این شهرستان ، ۶۴ میلیارد ریال برای شستشو و لایروبی و در راستای اجرای بخشی از خطوط انتقال و شبکه اصلی، ۳۸ میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه‌ خانه و ۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره ۹ و اجرای سیستم برق آن هزینه می شود.
    تخصیص۱۴۱میلیاردریال اعتباربه طرح فاضلاب گنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس در باره جزئیات این خبر گفت: از محل اعتبار سالجاری با اختصاص ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه طرح جمع‌آوری فاضلاب این شهر و انجام اقداماتی مانند ۹۱ کیلومترلایروبی خط انتقال و شبکه اصلی فاضلاب، تکمیل تصفیه‌خانه، تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره ۹ و سیستم برق‌رسانی در حال انجام است.

    تخصیص۱۴۱میلیاردریال اعتباربه طرح فاضلاب گنبدکاووس

    تخصیص۱۴۱میلیاردریال اعتباربه طرح فاضلاب گنبدکاووس
    تخصیص۱۴۱میلیاردریال اعتباربه طرح فاضلاب گنبدکاووس

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین سعیدی‌راد در خصوص میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح اظهار داشت: از محل اعتبارات تخصیص گرفته جهت اجرای طرح ملی جمع آوری فاضلاب این شهرستان ، ۶۴ میلیارد ریال برای شستشو و لایروبی و در راستای اجرای بخشی از خطوط انتقال و شبکه اصلی، ۳۸ میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه‌ خانه و ۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره ۹ و اجرای سیستم برق آن هزینه می شود.

    وی در ادامه با اشاره به نحوه اجرای آن افزود: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح ها توسط چهار پیمانکار در دست انجام است.

    سعیدی راد در ادامه گفت : در اجرای عملیات طرح ملی جمع آوری فاضلاب گنبدکاووس از سال ۷۴ شروع شده و تاکنون هفت کیلومتر خط انتقال، ۸۴ کیلومتر شبکه اصلی درون شهری با مجموع ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث سازه ۱۴ ایستگاه پمپاژ بدون انجام سیستم مکانیکال و برق آنها و احداث تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد انجام شد.

    مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس در ادامه افزود : پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیاردی جهت واگذاری پنج هزار انشعاب فاضلاب این شهر در حال انجام و رسیدگی است.

    از سال ۷۴ برای مصارف زراعی و صنعتی و باز تولید ۳۰ تا ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز طرح ملی جمع آوری فاضلاب آغاز شده است .

    لازم به ذکر است که طرح فوق با رویکرد افق ۱۴۰۰ و پوشش جمعیت ۳۰۰ هزار نفری پیش بینی شده است.

    گفتنی است گنبدکاووس با جمعیتی دارای ۱۶۰ هزار نفر بخشی از جمعیت ۸۰ میلیون نفری ایران است که در شمال شرق استان گلستان ودومین شهر پرجمعیت این استان است.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین

    بنا به اظهاراتی که مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس در این خبر داشته این طرح از سال ۷۴ آغاز به کار نموده که متاسفانه ۲۵ سال از زمان آن می گذرد.

    لازم است مسئولین ذیربط استانی نسبت به این مدت طولانی از اجرای این طرح با مردم رو راست باشند چرا که گذشت چنین زمانی برای اجرای چنین پروژه ای قطعا هزینه هنگفتی صرف شده که می بایست شهروندان گنبد کاووس که مالکین واقعی این شهر هستند علت و دلایل این تاخیر را بدانند.

    لذا لازم است که علاوه بر مسئولین مربوط که طی این مدت بر کرسی ریاست تکیه زده و بعد از آن به کرسی های بالاتر رفته نمایندگان ملت که به عنوان وکلای همین مردم در مجلس شورای اسلامی هستند پاسخگوی این عقب ماندگی باشند و علت آن را شفاف و واضح بیان کنند.

    همانگونه که شهروندان در قبال نگهداری شهر همچون محل سکونت خود مسئول اند قطعا مسئولین نیز باید همانند شهروندان و حتی بیشتر از آنان مراقب محل سکونت خود باشند تا شاید از هر گونه بی نظمی که احتمال وقوع آن در آینده است پیشگیری شود.

    لذا از همین طریق و از همین جا از مسئولین مربوط به این امر می خواهیم خیلی شفاف و روشن پاسخ این تاخیر بوجود آمده را به مردم بدهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *